Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SkorvKalle skrev:enligt honom fick man ha klistermärke förutsatt att de var av något särskilt material... men det är väl för att det bländar andra medtrafikanter som man inte får ha klistermärke?
AleX skrev:Anledningen till det är att klistret kan lösa upp lacken/hjälmen..
SkorvKalle skrev:ÄR det verkligen olagligt att köra med fuzhat? Ni som kör med fuzhats, har ni råkat ut för något liknande?

Madhonda skrev:Framförallt...så är dom så förbannat jävla fula...!!!![]()
Precis!!Madhonda skrev:Framförallt...så är dom så förbannat jävla fula...!!!![]()

Bevisar bara att inte alla poliser är inskränkta rötägg som bara är ute efter att sätta dit oss hederliga hojåkare ja du det undrar ja mesven666 skrev:vad i helvete är en fuzhat?![]()
Mattias skrev:Jag ska tipsa alla poliser jag ser om dessa styggelser som en del smaklösa inidvider väljer att ha på sina hjälmar. Snart ÄR det olagligt på riktigt, och då kan ni tacka mig.
SkorvKalle skrev:Jag kör faktiskt runt på en plasthjälm som jag har haft sedan moppetiden.. de e NOG dags att byta den illa kvickt känner jag
SkorvKalle skrev:Jag kör faktiskt runt på en plasthjälm som jag har haft sedan moppetiden.. de e NOG dags att byta den illa kvickt känner jag
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|