Vad säger ni tjejer? -Igen

En jävla massa att ta igen efter smällen, men det går ju åt rätt håll även om jag fortfarande ser ut som jag svalt en ribbstol.. Tre månader in i Max-OT-program. :rolleyes:

Styrfart-mc och vänner.
Vi erbjuder långsamma mcfärder och juridiska tips i homotvister.:D

Jaha? Men, :va Fortfarande fel tråd att begär :tuttar i... :huvet
Åter till ämnet! Fler bilder av er pojkar tack! :D

Men ska du eller inte fightas Vaselek?

Nej det blir ingen fight för min del, inte denna gången iaf. är ju fortfarande lite av en nybörjare inom sporten.
Känner att jag vill ha lite mer erfarenhet innan jag ställer upp i nått sånt evenemang.

Nej det blir ingen fight för min del, inte denna gången iaf. är ju fortfarande lite av en nybörjare inom sporten.
Känner att jag vill ha lite mer erfarenhet innan jag ställer upp i nått sånt evenemang.

Aha, okej, bara att fortsätta träna :) Jag håller mig nog enbart till KB i motionsform, känner mig för gammal och bräcklig för att ge mig i kast att fightas med unghönorna :D

Du kan få skicka korten på PM. jag kan radera lite i inkorgen så dina pm oxå får plats :tuttar
Såklart du ska börja tävla. Sjukt kul, o man utvecklas snabbare och inser vad som krävs vid kamp. Inte som att sparas direkt.
O jag skulle kunna skica upp en fight bild för er om ni visar lite :tuttar

Aha, okej, bara att fortsätta träna :) Jag håller mig nog enbart till KB i motionsform, känner mig för gammal och bräcklig för att ge mig i kast att fightas med unghönorna :D

Du kan få skicka korten på PM. jag kan radera lite i inkorgen så dina pm oxå får plats :tuttar
Såklart du ska börja tävla. Sjukt kul, o man utvecklas snabbare och inser vad som krävs vid kamp. Inte som att sparas direkt.
O jag skulle kunna skica upp en fight bild för er om ni visar lite :tuttar

Visst e det kul o tävla, har visserligen bara gått en match som inte gick riktigt som jag hade tänkt men det va kul ändå. märkte ju direkt vad jag behöver jobba mer på.

Visst e det kul o tävla, har visserligen bara gått en match som inte gick riktigt som jag hade tänkt men det va kul ändå. märkte ju direkt vad jag behöver jobba mer på.

Bara att träna och kämpa vidare! :tummenupp

Jag har nästan lagt all annan tävlande på hyllan och njuter rätt bra av att vara "pensionär" :D Men få se när man har klarat av 1:a graderingen och blivit varm i linnet på den avancerande träningen hur det känns :)

Men skit i tävlandet. Nu vill vi se lite Pattar!!!!:tummenupp:D

Du får nöja dig med att se mitt :arsele som visas upp i mitt rätta element på pres!

Last edited:
Men skit i tävlandet. Nu vill vi se lite Pattar!!!!:tummenupp:D

Tommy, sluta sperma och lägg upp en bild på dina pattar istället! Tycker du e stor i orden men liten på jorden! ;)

Jag går ontopic då.

6927_169603202039_721717039_4134091_6251106_n.jpg

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R