Vad säger ni tjejer? -Igen

Finns bevisligen bättre deff och mera beef här men lagom ska ju va rätt bra sägs det =P

2010031700222.jpg

Shit, äru naken på bilden??!!!!! :whip

:cdevil

Då tycker jag att ni ska ha dresscode för alla hanar på erat party: bar överkropp!

ja, topless på alla för faen! :tuttar :banana :tuttar

:fyllisar

Last edited:
Finns bevisligen bättre deff och mera beef här men lagom ska ju va rätt bra sägs det =P

Den dagen jag själv är rådeffad o perfekt kan jag ställa krav på hur en killkropp ska se ut. Men den dagen är långt borta och möjligtvis inte tillgänglig alls. Dom flesta killkroppar är fina så länge dom är i normalvikt, dvs inte skelett eller överfet. :tummenupp

Gimme some moooooooore!

*host* SmiiX*host*

Då tycker jag att ni ska ha dresscode för alla hanar på erat party: bar överkropp!

kanske skulle ha tema istället, beachparty! :D :D

Last edited:
Den dagen jag själv är rådeffad o perfekt kan jag ställa krav på hur en killkropp ska se ut. Men den dagen är långt borta och möjligtvis inte tillgänglig alls. Dom flesta killkroppar är fina så länge dom är i normalvikt, dvs inte skelett eller överfet. :tummenupp

Gimme some moooooooore!

Fan, är du i brunst eller? :D

This thread is useless without any pics :fakta

Jag lägger bara in bilder på mig själv om det renderar i ett ligg. Du bor i Sthlm, jag i Europa (skåne), så det lär ju inte hända. Och det faktum att min tös hade blivit förgrymmad, gör att jag får slå ett slag för min egen säkerhet och behålla våra sexbilder i tryggt förvar.

Men lite bilder på dig i killtråden hade varit kul. :)

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7