Vad säger ni tjejer? -Igen

De kanske blev skrämda :D Nästa gång du solar solarium, ställ timern på en timme istället för ett dygn :gnissla

;) Man är ju knappast så brun i vanliga fall. Det är en tävlingsfärg man endast använder på tävlingsdagen för att de starka strålkastarna "suddar ut" linjer och separationerna om man inte är mörk i huden.
Efter det att man har duschat är man vit som en magnecyl igen... :banana
 
;) Man är ju knappast så brun i vanliga fall. Det är en tävlingsfärg man endast använder på tävlingsdagen för att de starka strålkastarna "suddar ut" linjer och separationerna om man inte är mörk i huden.
Efter det att man har duschat är man vit som en magnecyl igen... :banana

Sedärja. Då lärde man sig något idag också. :)

Fick agera fotomodell åt OLJEKYLD GSXR förra helgen. Han kan fan till och med få mig att se bra it. :näsblod

Stefanstudio9a.jpg
 
Last edited:
Sedärja. Då lärde man sig något idag också. :)

Fick agera fotomodell åt OLJEKYLD GSXR förra helgen. Han kan fan till och med få mig att se bra it. :näsblod

Till och med? :drool

Afterburner: Det var fint väder igår, folk häckade inte vid datorn!
Du ser också bra ut! :)
 
För övrigt helt sjukt att man ens kan tro en sån sak :D

Edit: Iofs finns ju Melanotan... Haha

Det är väl klart som fan man kan tro nåt sånt, bara kolla på spaggarna eller colombianerna. Inte fan använder de sån där kräm :mad:


Där snackar vi biceps :brinnerup Ser hundra gånger bättre ut än en svartbränd "fitness"-arm dessutom.
Fan, om jag inte redan vore så jävla psykiskt instabil så skulle jag nog knapra lite så man fick en sån där kula på armen!

Edit/ Menar inte att du har knaprat men att jag skulle behöva det för att ens komma i närheten...
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top