Vad säger ni tjejer? -Igen

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Efter att ha kollat igenom kill tråden får man bjuda på några bilder här (sharing is caring :) )

Arbeit!
1.jpg

När stället var nyköpt
2.jpg

springer tjurruset (grymt kul lopp)
3.jpg

nyfriserad
4.jpg

farmor utövar paparatsi mot mig
5.jpg
 

Dominator-Rocks

Guest
Jag har precis uiilat hem ifrån en fest på min MTB , uila onykter is not good!


If chicks dig scars så kan ni få en bild ifrån mitt knä som tog mark när jag uilade in i asfalten :/

:fyllisar

apa-04.jpg
 
Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Men söte då :D:D Om inget annat så ser han ut som vilken partypolare som helst :rofl:hihi:rofl

Synd att det inte var någon vaken inatt och lockade fram fler bilder på dig:tuttar


Jag har precis uiilat hem ifrån en fest på min MTB , uila onykter is not good! If chicks dig scars så kan ni få en bild ifrån mitt knä som tog mark när jag uilade in i asfalten :/[/IMG]

Var det han som spelade Noa i Beverly Hills? Kan han vara Hawaiian?

Ledsen tjejer, men det är mig han kollar in :D:D


 
Last edited:

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Södermalm
Hoj
ingen än så länge...
Men söte då :D:D Om inget annat så ser han ut som vilken partypolare som helst :rofl:hihi:rofl

Synd att det inte var någon vaken inatt och lockade fram fler bilder på dig:tuttar




Var det han som spelade Noa i Beverly Hills? Kan han vara Hawaiian?

Ledsen tjejer, men det är mig han kollar in :D:D




Nej det är mig!

Han har inte varit med i bevvan. Han spelar brandman i Tredje skiftet. Jag såg honom först i en b-serie (Sunset Beach). Men karln har alltså gjort sig en karriär sedan. För mig kan han få spela vad som helst. Han kan inte bli ful även om han försöker.
*dregglar*
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Eftersom detta är en tjejtråd.. Behöver jag hjälp!:rolleyes: Jag vill ha schyssta tips på hur jag tar kontakt på gym1:näsblod Med kontakt menar jag i princip, "jag vill ha dig":D Men vill helst får ut det med lite snyggare ord!

Jag måste ta med mig kameran till gym1:gnissla
 

Dominator-Rocks

Guest
Eftersom detta är en tjejtråd.. Behöver jag hjälp!:rolleyes: Jag vill ha schyssta tips på hur jag tar kontakt på gym1:näsblod Med kontakt menar jag i princip, "jag vill ha dig":D Men vill helst får ut det med lite snyggare ord!

Jag måste ta med mig kameran till gym1:gnissla

Släng ur dig ett LIGGA?

Äsch ge karln lite hintar om att du är sugen pån så sköter han resten.. i stil med, du måste ha tränat här länge... vad stark du är... du tränar rätt ofta va... lär ju inte behövas mycket om han är singel och du faller honom i smaken.

Alternativt spana lite extra på honom så han märker det :3freak och dregla lite samtidigt :hihi
 

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Norrköping
Hoj
en Orange <3
Släng ur dig ett LIGGA?

Äsch ge karln lite hintar om att du är sugen pån så sköter han resten.. i stil med, du måste ha tränat här länge... vad stark du är... du tränar rätt ofta va... lär ju inte behövas mycket om han är singel och du faller honom i smaken.

Alternativt spana lite extra på honom så han märker det :3freak och dregla lite samtidigt :hihi

Tror inte han tränat där länge.. Sett honom 3 gånger bara. Eller så har han bytt tider:yoparty :ligga? blir nog lite väl:D Han är alldeles för fokuserad på sin träning tycker jag!! Har spanat in honom lite och han har kollat tillbaka, men somsagt bara setts 2 ggr och idag gick han precis när jag anlände:gnissla


Ska jag fortsätta spana eller ska jag våga säga nått:död
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Fråga ödmjukt om han skulle kunna tänka sig att vara så snäll och följa med in i duschen och hjälpa dig att tvätta dig på ryggen efter träningspasset.... :D Eller fråga om du ska hjälpa honom.... ;)

Han lär fatta vad du vill, men utan att du är helt rakt på :hihi
 

Dominator-Rocks

Guest
Tror inte han tränat där länge.. Sett honom 3 gånger bara. Eller så har han bytt tider:yoparty :ligga? blir nog lite väl:D Han är alldeles för fokuserad på sin träning tycker jag!! Har spanat in honom lite och han har kollat tillbaka, men somsagt bara setts 2 ggr och idag gick han precis när jag anlände:gnissla


Ska jag fortsätta spana eller ska jag våga säga nått:död

Här har du en grej som kan funka, mixtra lite med bh´n ;)

http://www.kewego.se/video/iLyROoaftZs4.html
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top