Vad säger ni tjejer? -Igen

En månadsvila från SH ger resultat! :)

Sen har man ju tränat lite oxÅ :wiggle

Last edited:
Skitkul men ska jag vara ärlig så har jag inte märkt att du har varit borta. Var har du varit då?

men va fan D, visa lite känsla o säg att du saknat han jätte mycket och att forumet inte är d samma utan D-R. :tummenupp

men va fan D, visa lite känsla o säg att du saknat han jätte mycket och att forumet inte är d samma utan D-R. :tummenupp

Jo men jag menade ju det. Du får läsa mellan raderna M.

Nä vi får sluta spamma den här gaytråden nu. Håller med DR dock. Han 'killen' som Mona postade såg för jäkla äcklig ut faktiskt. Så där amerikanskt självgod och sliskig så jag bara vill smacka in tänderna långt ner i svalget på honom. :tummenupp Bara det faktum att han heter Shemar får mig att vilja lavetta upp den jäveln tills han byter namn till nåt riktigt namn som man faktiskt kan heta :D

Last edited:
vad fan är traps?

tyckte inte han såg så krallig ut på bilden faktiskt.

Om jag inte tar helt fel så bara driver han med vem det nu var som hävdade att vissa muskelgrupper inte går att arbeta upp utan anabola...:hihi

För inte fan kan han reagera på att DR skulle vara ett muskelberg när han inte sa ett pip om muskelbyggarna som visats upp i tråden hittills??:va

Om jag inte tar helt fel så bara driver han med vem det nu var som hävdade att vissa muskelgrupper inte går att arbeta upp utan anabola...:hihi

För inte fan kan han reagera på att DR skulle vara ett muskelberg när han inte sa ett pip om muskelbyggarna som visats upp i tråden hittills??:va

You´re the man, Bush.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!