PiEn
I grow
Han ser ju nästan ut lite som mig.
Bortsett från att han är lite mindre och har oändligt mycket mera tatueringar.
Säger vi...
Jag ska bidra med någon ny bild någon dag. När jag samlat mod!
Då tycker jag att du kan visa ryggen lite mer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han ser ju nästan ut lite som mig.
Bortsett från att han är lite mindre och har oändligt mycket mera tatueringar.
Säger vi...
Jag ska bidra med någon ny bild någon dag. När jag samlat mod!

Det sitter alltså SH:are och lägger in bilder på sig själva helt serriöst i den här tråden?! Tacka fan för att man inte kommer överens med somliga här.



Snälla Teo...kan vi inte få se dig?![]()

Kasta inte sten i glashus!Det sitter alltså SH:are och lägger in bilder på sig själva helt serriöst i den här tråden?! Tacka fan för att man inte kommer överens med somliga här.
Kasta inte sten i glashus!
hahaha vadå sårbar!
Om man kollar på bild nr2 så ser man ju faktiskt lite hur han ser ut i spegeln!!![]()

Men.. Var du med honom inne på toan!?
Men av det man ser ser han bra ut som fan!![]()



haha ja klart jag var!
Det var snack om varför tjejer ofta går 2 o 2 på muggen.. Så efter det gick 2 killar samtidigt.. Då tyckte vi att en kille och en tjej också kunde
Han är läskigt schnygg![]()
Fick han ligga?
haha ja klart jag var!
Det var snack om varför tjejer ofta går 2 o 2 på muggen.. Så efter det gick 2 killar samtidigt.. Då tyckte vi att en kille och en tjej också kunde
Han är läskigt schnygg![]()
Oh JA! Män i pälsmössa (gärna med flärpar) det gillar viSpeciellt i blå pjamasbyxor, med nallar på och i bar överkropp....lång historia, men rolig
! Och ja, mannen i fråga såg riktigt riktigt bra ut. Går under sekretess med tanke på att det var arbetsrelaterat, sorry tjejer!

Fick hon ligga heter det i denna tråden!
![/FONT]
haha ja klart jag var!
Det var snack om varför tjejer ofta går 2 o 2 på muggen.. Så efter det gick 2 killar samtidigt.. Då tyckte vi att en kille och en tjej också kunde
Han är läskigt schnygg![]()
Vad jobbar du som?![]()
Tror jag skall skola om mig..........![]()
Tycker dock man ska hålla skillnad på privat och professionellt.Fick han ligga?
Hmm ska man lägga upp bilder av sig själv här?
Blir man inte mobbad då rå??![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |