Vad säger ni tjejer? -Igen

Det sitter alltså SH:are och lägger in bilder på sig själva helt serriöst i den här tråden?! Tacka fan för att man inte kommer överens med somliga här.
 
Men.. Var du med honom inne på toan!? :va
Men av det man ser ser han bra ut som fan! :tummenupp

haha ja klart jag var!:yoparty:D

Det var snack om varför tjejer ofta går 2 o 2 på muggen.. Så efter det gick 2 killar samtidigt.. Då tyckte vi att en kille och en tjej också kunde:näsblod

Han är läskigt schnygg:drool
 
haha ja klart jag var!:yoparty:D

Det var snack om varför tjejer ofta går 2 o 2 på muggen.. Så efter det gick 2 killar samtidigt.. Då tyckte vi att en kille och en tjej också kunde:näsblod

Han är läskigt schnygg:drool

Fick han ligga?
 
Fick han ligga?

Fick hon ligga heter det i denna tråden!:D


Oh JA! Män i pälsmössa (gärna med flärpar) det gillar vi :tummenupp Speciellt i blå pjamasbyxor, med nallar på och i bar överkropp....lång historia, men rolig :D! Och ja, mannen i fråga såg riktigt riktigt bra ut. Går under sekretess med tanke på att det var arbetsrelaterat, sorry tjejer!
 
Last edited:
haha ja klart jag var!:yoparty:D

Det var snack om varför tjejer ofta går 2 o 2 på muggen.. Så efter det gick 2 killar samtidigt.. Då tyckte vi att en kille och en tjej också kunde:näsblod

Han är läskigt schnygg:drool

Haha! :tummenupp
Du får skaffa bättre bilder!
 

Oh JA! Män i pälsmössa (gärna med flärpar) det gillar vi :tummenupp Speciellt i blå pjamasbyxor, med nallar på och i bar överkropp....lång historia, men rolig :D! Och ja, mannen i fråga såg riktigt riktigt bra ut. Går under sekretess med tanke på att det var arbetsrelaterat, sorry tjejer!

Vad jobbar du som? :va
Tror jag skall skola om mig..........:näsblod
 
Jahapp, slänger väll upp en bild och ser om man blir godkänd av den hårda juryn jag med då.. :rofl :D
 

Bifogat

  • smallDSC_0146.jpg
    smallDSC_0146.jpg
    131.4 KB · Visningar: 82
  • smallDSCF0067.jpg
    smallDSCF0067.jpg
    117.3 KB · Visningar: 64
Last edited:
Hmm ska man lägga upp bilder av sig själv här?
Blir man inte mobbad då rå?? :3freak
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top