Vad säger ni tjejer? -Igen

Okej, jag gör ett försök, vi får se hur länge de ligger kvar.. :näsblod

Så länge..
 
Last edited:
Okej, jag gör ett försök, vi får se hur länge de ligger kvar.. :näsblod


hapamaabe.jpg



Wooooo! :kär
Varför skulle den inte ligga kvar?
 
Hur kom det sig att vi börja prata om mig helt plötsligt????:va :va

Det är snyggt och sexigt med rakade skallar, skäggstubb ett par schyssta sneakers liiite häng på jeansen och en snygg t-shirt... En blick som får mig att smälta är ett plus :rolleyes: Någon som inte liknar det alls kan också funka:näsblod
 
Aha, en facittråd. Det är alltså den här man ska läsa igenom inför en skönhetsoperation! :tummenupp



Och nej, jag har inte planerat något dylikt. :rolleyes:
 
Det är snyggt och sexigt med rakade skallar, skäggstubb ett par schyssta sneakers liiite häng på jeansen och en snygg t-shirt... En blick som får mig att smälta är ett plus :rolleyes: Någon som inte liknar det alls kan också funka:näsblod

Du borde komma o kolla på mig om det är vad du söker! :tummenupp
 
Det är snyggt och sexigt med rakade skallar, skäggstubb ett par schyssta sneakers liiite häng på jeansen och en snygg t-shirt... En blick som får mig att smälta är ett plus :rolleyes: Någon som inte liknar det alls kan också funka:näsblod

4 av 5 är väl inte helt fel?
Passar inte i rakad skalle.
 
Ja Pien böhver ju inte leta länge efter nån som faller i smaken.

Skriver upp mig på listan men behåller håret tills auditionen kommer;)
 
wooww!!! :kär come 2 mama!!! :drool :banana

WTF RUDAWORKS!!!! :mad:
 
lagt upp träningen så att jag tar en öl på morgonen när jag går upp, mest för att hålla en viss nivå på alkoholen, öppnar ett par stycken i smyg på jobbet, enbart för att det är gott. Sen för träningens skull så håller jag upp under lunchen...man har bara en mun och den ska nu fyllas med okokt ravioli och hamburgare. Efter 3fikat så börjar jag igen för att nå en viss procent på bortdomnad i ena benet och vakna upp med andra benet i golvet för att hålla balansen under tiden jag sover.

:hihi Hur mycket öl måste man dricka för och få dom där rutorna och hur lång tid tar det?


 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top