Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hahahah vi har liknande smak iaf!Kan bli farligt på lördag!
![]()
![]()
KAN bli farligt... men jag är snäll & generös mot mina vänner samt att jag har ögonen på en annan gosse, som dessutom kör hoj...
...så skulle en gosse som ovan dyka upp så kan du få första tjing. Vassego!![]()
muahahha tack!då menar du ja ska avboka singelfesten på lördag?
![]()
![]()
![]()
äh, alla vet att tjejer vill ha hårda macho dudes, uniformer och vapen. Så är det bara![]()
Nordöstra för att vara exakt, och de bägge är precis likasamma. Kanske är ljus och skuggor som spelar herren ett spratt?OT:
Den ena KSPn har ett RPS EHV (Aimpoint). Men vad är det på den andra, ett ACOG? I så fall Amerikansk? Misstänker att platsen är norra Afghanistan.
OT:
Den ena KSPn har ett RPS EHV (Aimpoint). Men vad är det på den andra, ett ACOG? I så fall Amerikansk? Misstänker att platsen är norra Afghanistan.
äh, alla vet att tjejer vill ha hårda macho dudes, uniformer och vapen. Så är det bara![]()
Det är fler på det här forumet som sägerDet finns nog en risk att jag får på käften nu, men jag tycker du är lik den där komikerkillen, Björn... Vad heter han, Björn Gustafsson?
Gissningslek; brewdar, vilken kändis är det?
![]()
Ska man kunna se det på den bilden?![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |