Vad säger ni tjejer? -Igen

du vet ni killar brukar hata när brudar ska ha eftersnack i sängen när ni e klara, d e ungefär samma här fast minus sexet då. Sluta babbla o lägg ut bilder ist! :tummenupp

Förlåt då, eftersnack är ju sjukt jobbigt :näsblod


Jag är gammal å tjock du får ragga på teensen bozooku och vaselek mfl...
 
Förlåt då, eftersnack är ju sjukt jobbigt :näsblod


Jag är gammal å tjock du får ragga på teensen bozooku och vaselek mfl...

raggar? ja raggar inte på nån här. detta är en ball tidsfördrift och eftersom du skriver i tjejernas bildtråd så vill ja ju gärna ha något att glo på förutom massa prat. plus att alla har redan sett hur du ser ut så några tomma bortförklaringar duger inte.
 
I agree to a 100% men du måste erkänna att du spanar lite:tuttar det är ju allt för tydligt!:tungan

hahahhaha nää ja spanar inte alls!! haahhahahahhahahahahahhaa bara för att ja säger va ja tycker o tänker o kan flörta rätt öppet, ibland lite omedvetet, så varken spanar eller raggar jag. som sagt, d e bara jävligt roligt att se killars reaktion och läsa kommentarerna. har inga problem att bjuda på mig sjlv, tycker d e lika roilgt att flabba åt mig sjlv som åt andra. :tummenupp det är skoj att få folk att le och skratta. ;)

har lärt känna massa roligt folk och är glad över det. :)
 
(lång förklaring...)

har lärt känna massa roligt folk och är glad över det. :)

haha jaja ok-ok:tungan jo men jag tycker också det är kul att bjuda på mig själv:) men du får ju som du säger massa reaktioner.. vi får nog bjuda in queen hit om jag ska kunna få lite reaktioner:hihi

Jo jag är också sjukt glad att jag lärt känna massa roliga människor! har verkligen haft kul varje sh-utekväll men även med folk man träffat här på forumet:D
 
Last edited:
hahahhaha nää ja spanar inte alls!! haahhahahahhahahahahahhaa bara för att ja säger va ja tycker o tänker o kan flörta rätt öppet, ibland lite omedvetet, så varken spanar eller raggar jag. som sagt, d e bara jävligt roligt att se killars reaktion och läsa kommentarerna. har inga problem att bjuda på mig sjlv, tycker d e lika roilgt att flabba åt mig sjlv som åt andra. :tummenupp det är skoj att få folk att le och skratta. ;)

har lärt känna massa roligt folk och är glad över det. :)

Säga vad man vill, men positiv är du ju! :tummenupp
 
attachment.php


:brynad :hihi
 
Last edited:
Och hur exakt hade du tänkt dig att jag skulle bli brun?
Inte fasen har man råd med solarium. :arsele :banana

d hade räckt att du sola en gång för att inte vara genomskinlig mer. :arsele :hihi


:krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top