Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är du smart och är rädd om hälsan åker du alltid med både jacka och byxor iallafall, vad är det då för mening att ha ett delat ställ, när ett helställ är mycket säkrare och har bättre passform? Jag vet hur min utrustning såg ut efter min krasch, och tro mig, jag skulle inte vilja prova samma krasch med sämre utrustning (körde med rejsprylar).akora skrev:Men jag kör ju inte på bana.
Funderar till och med mer och mer på att handla jacka och byxor. Hittat ett sett som jag trivs i, men jag gillar dock inte att det står "Living on the edge" på ryggen =(
Känns ju lite muppigt.
Ärvalmers skrev:Är du smart och är rädd om hälsan åker du alltid med både jacka och byxor iallafall, vad är det då för mening att ha ett delat ställ, när ett helställ är mycket säkrare och har bättre passform? Jag vet hur min utrustning såg ut efter min krasch, och tro mig, jag skulle inte vilja prova samma krasch med sämre utrustning (körde med rejsprylar).
One-linerGSXR1100R skrev:Är detta din favve grupp Mjusick
Men det sitter blixlås så att man kan sätta ihop byxorna med jackan, det är ju det som är så bra.Emmi skrev:Twinner, Zeb_Macahan har haft en Xlite som han var jättenöjd med och köpte en ny nu igen, verkar jättebra...
Akora, byxor och jacka utan dragkedja har en förmåga att åka upp i t.ex ryggen vid en olycka, ta nåt som sitter ihop istället, typ ett halvställ eller helst ett helställ.
Jo, fast vid kortare sträckor inne i stan så är det ju grymt skönt att kunna köra med bara jackan.valmers skrev:Är du smart och är rädd om hälsan åker du alltid med både jacka och byxor iallafall, vad är det då för mening att ha ett delat ställ, när ett helställ är mycket säkrare och har bättre passform? Jag vet hur min utrustning såg ut efter min krasch, och tro mig, jag skulle inte vilja prova samma krasch med sämre utrustning (körde med rejsprylar).
Det just vid det tillfället som den gamle skämtaren Murphy ser till att Gösta, 84, blinkar höger och svänger vänster fem meter framför dig. Aj.akora skrev:Jo, fast vid kortare sträckor inne i stan så är det ju grymt skönt att kunna köra med bara jackan.
Edit to six-linervalmers skrev:One-liner![]()
bråka kan ni väl göra i rim-trådenGSXR1100R skrev:Edit to six-liner
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT