vad säger ni om denna?

• Thread starter Thread starter FeJ
  • Start date Start date
det borde gå, men det är en massa jobb att få den godkänd för landsväg, finns en liknande tråd om en grabb som ska regga in sin TM 125a. men det som kan bli problem är ljud, däck och avgas värden.

men tekniskt sett borde det gå att regga den, nackdelen är väll att det kan bli dyrt om det är mycket att fixa innan besiktningen är nöjd.
fast en bra hoj e det nock.

men tycker han låter säker i annonsen det är bara att sätta på reg skylten sen besiktiga :confused: mysko kille

ingen som reggat en wr eller exc som kan berätta lite?

mm vill me helst köpa en redan färdig reggad men asså dem är sällsynta som satan och jag kan inte vänta längre =)

Jag har en 95:a :hihi

Men jag har inte den blekaste hur man ska gå till väga eftersom jag köpte den reggad.

Men han som regga den sa att det inte var så jättesvårt.

oekj har fixat regg numret nu på den : PSB475

han säger att man bara ska besiktiga den nu för den är redan reggad oss vv. Den är strypt i övre avgasporten låst i nedre läge. Och det står 11kw i reggbeviset...

Slipbert skrev:
2071682 oekj har fixat regg numret nu på den : PSB475

han säger att man bara ska besiktiga den nu för den är redan reggad oss vv. Den är strypt i övre avgasporten låst i nedre läge. Och det står 11kw i reggbeviset...

Bara att köpa :tummenupp
Husqvarna=kvalité. :tungan Och fasen vad roligt man kan ha med en cross/enduro hoj på gatan. "Nästan" lagligt! :)

AntiAntonAnt skrev:
2072820 Bara att köpa :tummenupp
Husqvarna=kvalité. :tungan Och fasen vad roligt man kan ha med en cross/enduro hoj på gatan. "Nästan" lagligt! :)

Husqvarna for evah :yoparty

:rolleyes:

Den är väl redan registrerad, den ska besiktigas. Det är en viss skillnad. Fan, 12 000:-, den hade jag köpt istället för min NSR om jag hade haft chansen ..

tänk o kitta den med sm fälgar, nytt fräscht dekalkit, sm framstänka o hela köret! kan nog bli riktigt fet..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT