vad säger ni om annonsen?

Va..det är ju helt omöjligt :D grannen hade en tzr 125 som inte var stryp så den var typ på en 23 hästar! och den gick absolut inte lika bra som min fzr600r som jag har nu ;D

Honke skrev:
Va..det är ju helt omöjligt :D grannen hade en tzr 125 som inte var stryp så den var typ på en 23 hästar! och den gick absolut inte lika bra som min fzr600r som jag har nu ;D

han menar ju storleken på hojen :kocko. alltså bredden,längden.sitthöjden. med mera. fan tänk innan du svarar.

Rasorblade skrev:
Men han i annonsen pratar om storleken på hojen!! :7peta

ja :D där fick ni mig :D jag läte lite mera nu :D haha! stämmer helt rätt ;D nu var det jag som var :kocko ;D

Stefan_25 skrev:
Lyckad tråd. Du försöker "sätta dit" någon annan och åker själv dit :fatta!

det är minsta man kan säga :) nu är det bar att sätta sig i skam vrån & skämes :/

Jag tycker det roligaste var

-(vet man inte om att de finns, så tänker man inte på dem).

Mv. Oskar

"Motorcykeln är väldigt stor för att vara en 125a, den håller nästan samma mått som yamahas fzr600 och r6"

Är inte en R6:a mycket större?

Är det nått positivt överhuvudtaget att den skulle vara lika stor som en 600:a när det är en 125:a? Verkar som han han själv drömmer om 600 kubikare...precis som man skulle köpa den för att känna sig häftig som om man önskar att det va e 600:a.

"ett trimavgassystem medföljer (har inte används efter renoveringen, pga hög bränsleförbrukning)"

Haha :rofl ..jaja, nej visst.

ja vad kan man säga ;D

men det var nåt i det :D en 125 som är lika stoor som en fzr eller r6 kan inte vara bra! så är den ju dyngre :D

Honke skrev:
ja vad kan man säga ;D

men det var nåt i det :D en 125 som är lika stoor som en fzr eller r6 kan inte vara bra! så är den ju dyngre :D

Jo den är mycket dyngre :tungan

Var det inte Cagiva mito som skar när bike provkörde den? Två gånger dessutom, kvalitetshoj :)

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN