Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
http://www.bodyrock.tv/ :yoparty :Bugar :banana :rock

Misstänker att dom flesta killarna (och tjejer) känner igen henne från Youtube :gnissla

SandbagSquat2.jpg

timthumb.php

man blir ju snurrig o vet inte vilka som vart med men annars blir dom igen.

Kylie_Minogue.jpg

Beyonce-ABC-Thanksgiving-Special-Nov.-25.jpg

alicia.jpg

Last edited:
vit som ett lakan men tror ni överlever d. ;)

Trevligt, trevligt. Alltid trevligt såhär på vårkvisten när huden faller ut i fri blom. Jag brukar köra med förhuden bar årstiden till ära :tungan

Börjar det sina i inkorgen igen?

Får man be ödmjukast om att du skapar en ny "Jag tvättar din hoj i bikini"-tråd istället så kan fjunen dregla över halvdana IRL brudar där istället.

På så vis håller vi kvaliteten uppe på den här tråden och alla blir glada.

EDIT: För att få jättemånga fjun till din nya tråd kan du ju med fördel länka den härifrån!

Får man be ödmjukast om att du skapar en ny "Jag tvättar din hoj i bikini"-tråd istället så kan fjunen dregla över halvdana IRL brudar där istället.

EDIT: För att få jättemånga fjun till din nya tråd kan du ju med fördel länka den härifrån!

buhuu, snyft, buhuu......sluta! du sårar mina känslor!

:rofl :rofl :rofl bryr mig ungefär lika lite som din snopp e kort :tummenupp

glad påsk lilla kycklingen! :krama

mycket tjat från killarna här förut att dom vill att tjejerna här på SH ska lägga ut bilder, klart det är dåligt med tjejer som vill detta då det börjas klaga och komma taskiga komentarer från olika killar här.

till MONEY......bra jobbat, lite vit kanske, men det är bara april ännu, solbrännan kommer.

Mindre tjafs, mer bilder! Biturbo kan vända bort blicken om det är för lite photoshop för hans smak! Inget halvdant där. :fatta!

Bra gjort! :tummenupp

Dåligt gjort! :rolleyes:

Last edited:
buhuu, snyft, buhuu......sluta! du sårar mina känslor!

:rofl :rofl :rofl bryr mig ungefär lika lite som din snopp e kort :tummenupp

glad påsk lilla kycklingen! :krama

Eftersom jag har den goda smaken att inte vika ut mig på Internet så kommer du aldrig veta hur stor eller liten min snopp är. Ville jag dessutom såra dina känslor skulle jag göra en psykologisk profil à la white trash fjortis söker uppmärksamhet hos svältfödda fjun på motor-site.

Men nu handlar det inte om dig utan helt enkelt om att jag inte vill se hel eller halvnakna randomtjejer. Alls.

Glad påsk själv!

Inlägg 4772 en bit ner på denna sida i tråden:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195673&page=239

Gå någon annanstans och var bitter, tack:)

Money levererar som vanligt, gött!:tummenupp

Last edited:
Men nu handlar det inte om dig utan helt enkelt om att jag inte vill se hel eller halvnakna randomtjejer. Alls.

Underligt, för större delen av de bilder som ligger ute i tråden är just på random brudar.

Eftersom jag har den goda smaken att inte vika ut mig på Internet så kommer du aldrig veta hur stor eller liten min snopp är. Ville jag dessutom såra dina känslor skulle jag göra en psykologisk profil à la white trash fjortis söker uppmärksamhet hos svältfödda fjun på motor-site.

Glad påsk själv!

är du inte inne i lite fel tråd om du ej vill titta på hel eller halvnakna tjejer??.

testa mek forum delen eller bilder och filmer endast mc eller vilken annan del av forumet som hellst förutom just denna tråden...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC