Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Här kommer lite egna favoriter :)

Bifogat

• megan-fox_108219910.jpg
    megan-fox_108219910.jpg
    22.2 KB · Visningar: 198
  • nellyelin7ae3.jpg
    nellyelin7ae3.jpg
    22.7 KB · Visningar: 207
  • tara_reid_4.jpg
    tara_reid_4.jpg
    115.4 KB · Visningar: 227
En gammal favorit.

Jamie Eason.

tumblr_l6bqdsoBxp1qd1n1b

Jessica LK, morphad som synes.

Stacey Oster-Thompson, morphad.

Bifogat

• Sample259T0111.jpg
    Sample259T0111.jpg
    52.4 KB · Visningar: 339
  • Sample252T1210.jpg
    Sample252T1210.jpg
    74.5 KB · Visningar: 401
Fifan, det har blivit mycket enhandssurfande senaste tiden efter hon börjat synas i både det ena och det andra:

6040-olivia_wilde.jpg

olivia_wilde.jpg

olivia_wilde_blonde.jpg

Man bara drömmer iväg i den där blicken... :drool

Om någon av dessa damer kröp ned i min säng inatt hade jag varit nöjd. :tuttar

Zooey Deschanel

060313_zooey_deschanel_4p_widec1_106871227.jpg

Audrey Tautou

images

Heather Graham

Heather-Graham-Hair-14.jpg

Katherine Heigl

katherine_heigl.jpg

Rosamund Pike

rosamund-pike-mare.jpg

Underbart! :tungan

[YOUTUBE-ID]39AuBG3e5TA&feature[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]JtbFyDqFTk0&feature[/YOUTUBE-ID]

Vart är alla Sh brudarna?

Ja, det saknas jordnära mobilkamerabilder i tråden...:va Money, var är du?:tuttar :tummenupp

Och om någon så mycket som vågar yttra ett enda litet negativt ord mot de eventuella modiga tjejer som vågar bjuda på sig själva så blir det kjettingen, direkCt!:mad: Håll en positiv ton i tråden, gillar man inte vad som syns på vissa bilder är det bättre att hålla det för sig själv:tummenupp

Last edited:
Ja, det saknas jordnära mobilkamerabilder i tråden...:va Money, var är du?:tuttar :tummenupp

Och om någon så mycket som vågar yttra ett enda litet negativt ord mot de eventuella modiga tjejer som vågar bjuda på sig själva så blir det kjettingen, direkCt!:mad: Håll en positiv ton tråden, gillar man inte vad som syns på vissa bilder är det bättre att hålla det för sig själv:tummenupp

Jag är positiv till det! :tummenupp

hahaha va söt du e bushman. :) har tyvärr varken något nytt eller något alls på datorn. så ni får nöja er med det som redan ligger ute. :tummenupp

Och om någon så mycket som vågar yttra ett enda litet negativt ord mot de eventuella modiga tjejer som vågar bjuda på sig själva så blir det kjettingen, direkCt!:mad: Håll en positiv ton i tråden, gillar man inte vad som syns på vissa bilder är det bättre att hålla det för sig själv:tummenupp

hahaha va söt du e bushman. :) har tyvärr varken något nytt eller något alls på datorn. så ni får nöja er med det som redan ligger ute. :tummenupp

Jag har en jättefin liten digitalkamera här...:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Back