Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Tjafsa någon annan stans!

Vida Guerra igen:tuttar
 

Bifogat

  • Vida_Guerra.jpg
    Vida_Guerra.jpg
    76.4 KB · Visningar: 234
  • vida_guerra_6.jpg
    vida_guerra_6.jpg
    60.8 KB · Visningar: 360
  • vida-guerra-pics-71.jpg
    vida-guerra-pics-71.jpg
    29.9 KB · Visningar: 237

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
De är nåt speciellt med fightingtjejer.. Svenska Frida Wallberg väcker känslor :tuttar

frida_wallberg_800.jpg


startsida.jpg


s16.jpg
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
buhu....

tror nog det är du som är större attentionwhore som har ett väldigt stort behov av att hävda dig konstant i alla trådar o trycka ner folk hela tiden med din kassa attityd. :tummenupp

Det är inte riktigt mitt fel att du inte platsar bland de vackraste kvinnorna som står att finna. Inte heller rår jag för din brist på självinsikt, omdöme eller självkänsla.

Men vill du trots allt diskutera det med mig så fungerar PM funktionen alldeles utmärkt.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Suck, vad trött man blir... Ni som klagar så fort någon bjuder lite på sig själv, vad är egentligen ert problem? Gillar ni inte vad som syns på bilderna så är det väl bara att ge fan i att titta?? Förstår verkligen inte tankegången bakom ett uttalande i stil med "du var då rakt inte snygg någonstans!"... Även om det må vara er åsikt så kan ni väl ge fan i att dela den med allt och alla som vill hörs på? "Man ska mena allt man säger, men inte säga allt man menar" har jag hört någonstans...

Tycker att det är dålig stil att klanka ner på någon som vågar bjuda på sig själv, bara för att det som bjöds inte föll en i smaken. Utropar ni "fyfan vad äckligt!" om maten ni bjuds på under någon tillställning inte var det godaste ni någonsin ätit också? Fascinerande dålig inställning... Har ni inget positivt att säga tycker jag att ni kan hålla truten istället, så blir världen en trevligare plats:)

Själv tycker jag att en halvsuddig mobilkamerabild på en naturlig, jordnära och inte alltför avlägsen tjej (dvs en tjej man pratat med, exempelvis här på forumet, och kanske lärt känna eller åtminstone skapat sig en större bild av än bara hennes utseende) kan vara fan så mycket trevligare att titta på än någon shoppad modellbild på någon plastig bimbo med alldeles för mycket smink och alldeles för stora bröst. Föredrar definitivt Moneys bilder framför många andra bilder här i tråden, så det så. Mer sånt tjejer:tummenupp
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag kontrar med att fråga:

Är man tvungen att fläka ut sig på nätet för att vara ung? Jag gillar inte det förfallet som sker med oss unga :)rolleyes:) i internets släptåg. Inget är privat längre och ingen är onåbar.

Ge oss 2 generationer så klarar ingen att skaffa jobb, bete sig socialt och arbeta. Det är ju bättre att starta en modeblogg :gnissla. Dom nya unga kommer bli värre än köttberget att försörja.

Damnit!
Du har ofta vettiga åsikter och så även denna gång så kan jag bara hålla med, du har så rätt :tummenupp
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Jag gillar när tjejer ser ut som, ja tjejer (höll på att skriva "människor"). Det ska vara naturligt, lite av allt och ABSOLUT inte för mycket av något.
Tvärtemot vad Limez verkar tycka :hihi
Enkelt exempel, brunetten från "How I met your mother":
Cobie-Smulders-hm01.jpg

Cobie_Smulders_2_766.jpgCobie_Smulders_2_766_thumb_1074x0.jpg
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
Mer Money.
Är mer erotiskt med en suddig mobilbild på en ricktig levande, naturlig tjej. Som bushido sa, en tjej som man skulle kunna träffa.
Känns lite porrigt förbjudet på något vis. Som att gå på stan å se en snygg brud. man lixom vill veta hur dom ser ut utan kläder :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är inte riktigt mitt fel att du inte platsar bland de vackraste kvinnorna som står att finna. Inte heller rår jag för din brist på självinsikt, omdöme eller självkänsla.

Men vill du trots allt diskutera det med mig så fungerar PM funktionen alldeles utmärkt.

har jag någonsin sagt att jag är en av dom vackraste kvinnorna i världen? alla har olika smak o vissa tycker kanske ja ser bra ut andra gör det inte. finns MÅNGA brudar som killarna lagt ut här som jag anser grymt fula men det spelar mindre roll för det är deras smak. dock har jag inget behov av att påpeka det, vilket du verkar ha ett jävligt stort begär efter.

även om du varit planetens snyggaste kille så är din personlighet så ful att man inte ens hade velat ödsla någon tid på dig. ;) du kan sitta där o vara kaxig men vågar inte visa ditt eget nylle o bli sågad av de som tycker annorlunda. dock gör jag det o kalla det brist på självinsikt o allt annat skit du skrivit så låt d vara det, men jag har iaf nog med mod för att våga visa mig själv och ta det rätt när andra inte tycker jag är vackrast i världen. :tummenupp
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Jag önskar att jag kunde med och lägga upp lite lättklädda bilder, bli dreggelkändis och sen på det dessutom få en hel hög med tjejer att sukta efter mig...

Fan vad jag hatar pussy-power ibland, det är en frustrerande känsla att hysa agg mot någon samtidigt som man mer än gärna vill ha henne naken i famnen, fyfan. :mad:
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Jag önskar att jag kunde med och lägga upp lite lättklädda bilder, bli dreggelkändis och sen på det dessutom få en hel hög med tjejer att sukta efter mig...

Fan vad jag hatar pussy-power ibland, det är en frustrerande känsla att hysa agg mot någon samtidigt som man mer än gärna vill ha henne naken i famnen, fyfan. :mad:
Du är trasig, sök hjelp fiffan.

Och jag med. Undra om hon gillar mig?
 

-=[P-son]=-

Turn In - Apex - Flat Out - Highside
Gick med
7 Jun 2009
Ort
rööH
Hoj
Yamaha R6 -00 x 2, Husa 650 Motard, Husa 450 Enduro
tack! :) sorry, kameran på mobilen e inte så himla bra. O d går inte ta bilder på sig sjlv med systemkameran, så ni får nöja er med kass bildkvalié.

men monca bang lilla :D

jag har fjärrkontroll till systemis....

vill du låna så att pågarna blir nödja ??

har stativ med om det skulle tryta, nu är ursäkterna slut :banana

lite bikinibilder när du ålar runt på enduron, så blir dom nog tysta :tungan
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top