Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Ni killar är värre än tjejer, klagar på ALLT! Du får se en RIKTIG röv, inte en plast eller tillgjord/retusherad röv o du klagar på kvaliten på min kamera. :huvet

Vi tjejer har iaf hyfs nog att säga till killarna att deras bilder duger även om alla inte är 10 poängare. :brinnerup

darling dina ögon vill jag fördjupa mig i din kropp vill jag åtrå

din röv :tummenupp

Äntligen har tråden fått lite tjejer från den verkliga världen, jag satt och funderade på det igår.
I andra tråden så postar killarna hej vilt, i den här känns det som en lottovinst varje gång man inte ser en retuscherad kändisbrud.
Fint :)

alicia
i like buts and i can not lie

d4f5k975gv2qoqijf63x.jpg

alicia_keys_vet_hur_man_gor_en_cool_show.jpg

Ni killar är värre än tjejer, klagar på ALLT! Du får se en RIKTIG röv, inte en plast eller tillgjord/retusherad röv o du klagar på kvaliten på min kamera. :huvet

Vi tjejer har iaf hyfs nog att säga till killarna att deras bilder duger även om alla inte är 10 poängare. :brinnerup
Och där dog sista chansen att man själv skulle ladda upp en bild. Tjej: "Du är ju en 10-poängare (vilket efter hyfsavdrag betyder 5 poängare), eller iaf en 8-poängare (3 poängare). Lägg gärna upp fler bilder :dregla" (tjej kräks lite i munnen).

:näsblod :D

Klart man vill ha bildkvalite på en bild av en kvalitetsröv. Killar är enkla på det sättet. :lol

Haha, jag menade ju att att man vill se bilden i bättre kvalité, inte att du hade en ful röv eller så :D Alla rövar duger så länge de är snygga och inte för stora :gnissla

Men..

De finns nog nån..( :rolleyes: ) pojke här som kan hjääääälpa dig och hålla i en kamera för ett par schysta bilder med bra upplösning.....

Lr har jag fel?

Ps
Problem 1 kolon :
Alla Cheyor ser så " Kom hit'iga ut" på bild
Men är så "Stick i väg'iga" IRL

Suck" :död

Last edited:
Men..

De finns nog nån..( :rolleyes: ) pojke här som kan hjääääälpa dig och hålla i en kamera för ett par schysta bilder med bra upplösning.....

Lr har jag fel?

De testosteronstinna fjunen på siten skulle säkert ställa upp.

Tanken på att det finns en riktig tjej bakom bilderna gör att de alla dock sitter med hushållsrullen i högsta hugg så man kanske får vänta tills de rivit av det värsta.

De testosteronstinna fjunen på siten skulle säkert ställa upp.

Tanken på att det finns en riktig tjej bakom bilderna gör att de alla dock sitter med hushållsrullen i högsta hugg så man kanske får vänta tills de rivit av det värsta.

Hahaha, klockren!

Randombrudar från internet.

Ni får ursäkta.

Jag hade missat att vi bytt fokus från de vackraste kvinnorna i världen till randombrudar tagna med mobilkamera.

Men naturligtvis så skall jag ju då också dra mitt strå till stacken.

002.jpg

svartatrosor.jpg

img_1450.JPG

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey