Vad säger ni killar?

  • Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Fake.

Samma brud:
(tror jag)

Ahhhhhhh :brinnerup Jävlar vad hon måste fått stryk av fulpinnen, vad triggar en tjej till att träna så att hon ser ut sådär, och kan ingen tala om för henne att hon ser för jävlig ut med sminket? Fyfan, det är så man blir förbannad :mad:
 
Fake.

Samma brud:
DSC_7634.jpg

(tror jag)

Det där såg ju bara ännu jävligare ut:zpy
 
snygga töser i all ära MEN jag skulle vilja utlysa lite mer bildkvalitet...=inga suddiga bilder...:glömdet sen får dom gärna vara klickbara så man kan få en större/bättre bild i ny flik/fönster :tummenupp
När ska du leverera då? Dessutom är dessa bilder i största upplösningen jag orkade hitta.
 
snygga töser i all ära MEN jag skulle vilja utlysa lite mer bildkvalitet...=inga suddiga bilder...:glömdet sen får dom gärna vara klickbara så man kan få en större/bättre bild i ny flik/fönster :tummenupp

Och kanske skippa att ta med bilderna i citaten. :rolleyes:
 
När ska du leverera då? Dessutom är dessa bilder i största upplösningen jag orkade hitta.

jag har levererat i denna tråden...dock så har ja annat o göra än o sikta på "lägg upp flest bilder i Vad säger ni killar tården" :krama

Och kanske skippa att ta med bilderna i citaten. :rolleyes:

endast för att det inte skulle ske ngt misstag om vilken bildserie det gällde...:tungan men det är klart kunde bara tagit med BILDEN i fråga...lovar bättra mig...:krama
 
Last edited:
:rofl :hihi :D

Jag tänkte först att jag skulle kommentera och kritisera kommentarerna i stil med "katolsk körpojke på 80-talet".... men så scrollade jag lite i tråden... kändes helt plötsligt jävligt onödigt :D :D :hihi :hihi :tungan

P.S ge fan i att klaga på Rihanna, hon är HET! :) vill ni posta in era tokyo hotel bilder och dreggla så starta en egen tråd att göra det i :tungan ;)
 
P.S ge fan i att klaga på Rihanna, hon är HET! :) vill ni posta in era tokyo hotel bilder och dreggla så starta en egen tråd att göra det i :tungan ;)

Kunde hon bara skaffa en frisyr så skulle hon se bra ut, men korta håriga tjejer är ju ingen höjdare :gnissla
 
I beg to differ. Tjejer som kan ha kort hår är mer coola/heta brudar än tjejer som "måste" ha långt hår.

Men du får mer än gärna posta bildbevis to prove me wrong :hihi
 
I beg to differ. Tjejer som kan ha kort hår är mer coola/heta brudar än tjejer som "måste" ha långt hår.

Men du får mer än gärna posta bildbevis to prove me wrong :hihi

Tyvärr, jag hittade ingen bild som gjorde de korthåriga tjejerna rättvisa, de såg ut som stryk hela bunten :D
Nädå, men hon är så jävla överstylad så man mår illa och som sagt så ser hon ut som en liten tomboy... Men hon KUNDE vara toppmaterial med en annan frisyr än Robyn-frilla, det behöver inte vara långt bara för det. Hon har ju grym kropp :drool
 
enjoy
 

Bifogat

  • makita-0200.jpg
    makita-0200.jpg
    77.8 KB · Visningar: 284
  • sb-01-220.jpg
    sb-01-220.jpg
    101.1 KB · Visningar: 268
  • sb-01-546.jpg
    sb-01-546.jpg
    120 KB · Visningar: 259
  • Shot.jpg
    Shot.jpg
    86.3 KB · Visningar: 267
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top