Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Ngt störig BMW reklam för begagnade bilar....(o med störig menar ja att det ligger för mkt sanning i den...:gnissla :brinnerup) men fasen så läcker tös!

Bifogat

• BMW 500x678.jpg
    BMW 500x678.jpg
    151.4 KB · Visningar: 551
Madeleine+Bernadotte+-+Princesa+da+Suécia+3.jpg

Den har säkert redan varit uppe i denna tråd, men varför inte ta den en gång till.

Små tatueringar tycker jag tyder mer på att man gaddar sig för att det är modernt/hippt. Ett verk i klass med hon på bilden kräver intresse och hängivenhet att skaffa. Det är ju liksom inget som är över på 20 minuter.

..men som vanligt är det ju en smaksak. ;)

WORD! :krama

Får även jag bidra med en vacker donna då.

Bifogat

• Fragile_Friend___Goodbye_by_kedralynn.jpg
    Fragile_Friend___Goodbye_by_kedralynn.jpg
    77.4 KB · Visningar: 263
Jag måst bidra med en av de snyggaste brudarna på planeten: Kaley Cuoco

Hon medverkar i The Big Bang Theory som är en av de skönaste serierna jag har sett:yoparty

På något sätt så tycker jag att hon är väldigt lik Pinuppa, vilket är mycket positivt för dem båda:tuttar:):Bugar

8simplerules-kaley-cuoco-amy-davidson.jpg

kaley-cuoco-ch01.jpg

kaley_cuoco_close_up_1024x768.jpg

0000041765_20070731140121.jpg

kaley-cuoco-1024x768-26769.jpg

Last edited:
Men du... Du ser väl hur de där kommer hänga när de trillat ur djuvergreppen?

Självklart ser jag det:tummenupp:) Jag är (oftast till min nackdel) för silikon/koksalt-bröst:tuttar:tuttar:tummenupp:)

Ni som kommer att klaga på detta inlägg har förmodligen aldrig haft en mysig kväll med en dam med bröst som har kostat mer än en R1 -04 :D:D:krama:gnissla :rofl

Självklart ser jag det:tummenupp:) Jag är (oftast till min nackdel) för silikon/koksalt-bröst:tuttar:tuttar:tummenupp:)

Ni som kommer att klaga på detta inlägg har förmodligen aldrig haft en mysig kväll med en dam med bröst som har kostat mer än en R1 -04 :D:D:krama:gnissla :rofl

Hmm, undrar varför det inte är helkroppsbilder med :rolleyes:
Just det, för att hon inte har ett snyggt arsel :arsele
Och det där är väl inga faketuttar, eller hade hon den goda smaken och undvek att överexpandera dem som alla andra skådisar?

Veronica%20Maggio_Och%20vinna_72RGB.jpg

Hon är inte riktigt min smak, men sötsnygg. :)
Sen diggar nörden i mig hur riktigt schysst ljussättningen m.m. är :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Back