Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Vill inte riskera att bli ännu fattigare. Skulle man hamna i en vanlig kontroll så blir det dagsböter.
Låter mesigt kanske men sån är jag.
Halva min semesterkassa rök ju nu till dom här böterna o jag har fan inte råd att lägga mer till deras kaffe o kakor.

Vill inte riskera att bli ännu fattigare. Skulle man hamna i en vanlig kontroll så blir det dagsböter.
Låter mesigt kanske men sån är jag.
Halva min semesterkassa rök ju nu till dom här böterna o jag har fan inte råd att lägga mer till deras kaffe o kakor.
Tycker att du skall ta straffet.
Visst känns det surt att bli körkortslös.
Men det är en del av "spelet".
Ibland förlorar man.

Tycker synd om dig.
Mopedera tills kortet återvänder.

Tycker att du skall ta straffet.
Visst känns det surt att bli körkortslös.
Men det är en del av "spelet".
Ibland förlorar man.

Tycker synd om dig.
Mopedera tills kortet återvänder.

Visst är det så. Det fanns ju inga tvivel på att jag hade gjort fel så då är det ju bara att ta det som det är.
Att bli av med kortet är inte det värsta, det får jag ju ändå tillbaka innan sommaren drar igång på riktigt. Det som känns mest är de 4000 kr jag fick i böter.

Visst är det så. Det fanns ju inga tvivel på att jag hade gjort fel så då är det ju bara att ta det som det är.
Att bli av med kortet är inte det värsta, det får jag ju ändå tillbaka innan sommaren drar igång på riktigt. Det som känns mest är de 4000 kr jag fick i böter.

Bara :tungan

själv fick jag betala 860€ i böter förra året för 2 bakhjulkörningar :S

On topic. 10/10p till Money

Haha, var det läskigt att doppa huvudet Money? :hihi

jag blir kräkfärdig av det salta vattnet, så jävla äckligt. så på stranden blir det bara dopp, svalka kroppen lite. :tummenupp

Jessica Biel är ju jäkligt het.

jessica-biel-naked.jpg

Jessica_Biel.jpg

jessica-biel.jpg

jessica-biel-bio.jpg

jessica-biel-wallpaper1.jpg

jessica-biel620.JPG

jessica_biel_2009_calendar.jpg

JessicaBiel.jpg

jessica_biel.jpg

20070122-jessica-biel-ass_3.jpg

Ja jösses!!!!!
Det ansiktet, dom ögonen :krama

Bifogat

• jessica-biel-1024x768-26258.jpg
    jessica-biel-1024x768-26258.jpg
    115.9 KB · Visningar: 194
Hon blev utsedd till världens sexigaste, eller om det var vackraste, kvinna för något år sedan. Inte helt svårt att förstå.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back