Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ooops :rofl

Satt o ladda upp bilderna på ett kafe ,stod en kille me barnvagn bakom o glodde me pingisbollsögon rak med i surfplattan.

Problemet var att han brud oxå sett vad jag fnissa åt :hihi , hon stod i kassan nu och glodde på killen :crash

Hon flina åt han me jag tror hon tänker döda honom :näsblod
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
80% är ju AI-skapade bilder, 15% är photoshoppade kändisbilder och några få är nåt som skulle kunna antas som mer äkta bilder. Kanske skulle döpa om tråden till "Vad säger AI killar?" Det är ju bara en bokstavs redigering, men ämnet stämmer mer den större delen av innehållet. :)
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Visst, men när till och med moderatorerna sitter och fluktar över barnkjolar har vi nog nått en nivå vi inte vill hålla oss på.

Samtidigt kan jag hålla mig ifrån tråden och gör nog så i fortsättningen.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Desto äldre jag blir desto svårare får jag att gissa ålder på yngre personer men jag är ganska övertygad om att tjejerna på de senaste bilderna här måste vara minst 18 år. Filtrerade så ser dom väl dessutom yngre ut än vad dom egentligen är.

Annars får man väl se det som med hundvalpar, dom är också söta men det betyder ju inte att man vill sätta på dom.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Detta är nog en av de otrevligare trådarna på forumet.

Jag tycker det är blandat.

Desto äldre jag blir desto svårare får jag att gissa ålder på yngre personer men jag är ganska övertygad om att tjejerna på de senaste bilderna här måste vara minst 18 år. Filtrerade så ser dom väl dessutom yngre ut än vad dom egentligen är.

Annars får man väl se det som med hundvalpar, dom är också söta men det betyder ju inte att man vill sätta på dom.

Det hade väl varit en sak om dom som postade bilderna på tjejer nyss fyllda 18 hade varit i ett passande åldersspann själva

Nu är det bara gubbsjuka deluxe
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Det hade väl varit en sak om dom som postade bilderna på tjejer nyss fyllda 18 hade varit i ett passande åldersspann själva

Nu är det bara gubbsjuka deluxe

Gubbsjuka är bara ett hittepåord från kränkta kvinnor och vita riddare. Den heterosexuella gubbjävel som inte tycker om att titta på vackra unga kvinnor existerar inte. I så fall är samtliga heterosexuella äldre män gubbsjuka och då faller det på sin egen orimlighet att kalla det för sjukdom.
Många gubbar försöker ju dölja det men det är inte konstigare än att vi sitter i andra trådar och beundrar motorcyklar med vackra linjer. Eller tråden med husdjur. Tack och lov har vi ju dock ingen tråd för tjejer som motsvarar tråden med världens fulaste motorcyklar.

Att samma gubbar sen hellre vill leva med en mogen kvinna hellre än en ung tjej betyder inte att kvinnorna blir vackrare med åldern rent estetiskt. Då handlare det om helt andra saker än utseendet.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jag blev precis påmind om en bekant som la upp denna och några andra bilder på facebook. Manipulerade så någon kan säkert tro hon är ett barn. Jag kan i alla fall inte säga att tjejen på de här bilderna ser äldre ut än några av de senaste i tråden.
Jag tror dock att tjejen ifråga är runt 25 år gammal och hon har hur som helst ett barn på ca 5 år.

391720204_1494110881365624_7809070538979144831_n.jpg
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Desto äldre jag blir desto svårare får jag att gissa ålder på yngre personer men jag är ganska övertygad om att tjejerna på de senaste bilderna här måste vara minst 18 år. Filtrerade så ser dom väl dessutom yngre ut än vad dom egentligen är.

Annars får man väl se det som med hundvalpar, dom är också söta men det betyder ju inte att man vill sätta på dom.
Så är det kanske. Tjejerna är nog huvudsakligen fixade eller fake.

Tycker det är för mycket som gränsar till hebefili.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top