Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Ja... men kallar du det porr som du själv tänder på???? (har sett någon bild, skit fin :tummenupp ) Det roliga låg i att du själv tände på din egen bild :yoparty

jaha, du mena så. hahahhaha ja klart hahaha.....men ja mena att banåkningen va porr o en bild på en tjej som kör bana är porr. :hihi inte just att det var jag. :arsele:D

Dånnt späm in de tråd!! :fatta!

Hej syster :) (okänd)
84971755_1.jpg

Tycker även Magdalena Graaf ser bra ut. Mums!
article_image_58a135a4390b6cce.jpg

En liten musikvideo kanske...?

[YOUTUBE-ID]0-je8qMOWGI[/YOUTUBE-ID]

Hon bör hålla sig till att vara lösaktig på bild och inte försöka sig på att sjunga :brinnerup
Men det är klart, i Usa kan väl vilken blondin som helst knulla till sig ett skivkontrakt.

Det är ju ett fenomen inte bara härrörande blondiner, USA eller skivindustrin.

Haha, förvisso :D Man kan knyta det samma till flera punkter ser jag nu; Madonna, Beyoncé, Realdolls eller vad de nu heter mfl...
Lösaktiga kvinnor som helt enkelt får suga/ligga till sig en karriär.
Fan att man föddes med en kuk, tänk vad rik man hade kunnat vara annars :(

Det beror på att de inte har ditt affärssinne. Kom igen nu. Ska du inte göra om dig? Såg i Bangkok post att ett sex change kostar $1625. Du kanske skulle passa som paraplyflicka på Motogp, vem vet?:tungan

Tänkte se om någon kände igen beskrivningen av en bild jag tror mig sett här i tråden eller på annat håll.. hur som helst. I bilden ligger en tjej på rygg, i bikini, på sin svarta R6a.. någon som känner igen detta?

Tänkte se om någon kände igen beskrivningen av en bild jag tror mig sett här i tråden eller på annat håll.. hur som helst. I bilden ligger en tjej på rygg, i bikini, på sin svarta R6a.. någon som känner igen detta?
money?

Status
Ej öppen för fler svar.
Back