Vad säger man ?:(

eXite0o

Ny medlem
Gick med
28 May 2005
Hoj
2009.Yamaha r1
Kom precis hem från en vecka semester i turkiet helt underbart.
Så får man ett samtal från en kompis i norge att en av mina bästa polare har kraschat in i ett räcke i hög fart och skadorna blev så allvarliga att dem tvingades amputera höger ben :huvet han älskar allt va hojjar heter, ska hällsa på honom så fort jag kan men vad säger man till honom hans liv blir alldrig som det varit igen. :( usch ta det lungt på vägarna.

Ja du vad säger man?

Fruktansvärt tråkigt att höra! :(
Som tur är dog han inte iaf, och det går ju trots allt att köra hoj med bara ett ben.

Ja du vad säger man?

Fruktansvärt tråkigt att höra! :(
Som tur är dog han inte iaf, och det går ju trots allt att köra hoj med bara ett ben.

a sant det va höger benet dem tog så han kan ju växla men frågan är hur sugen man är att köra igen :(

Att smasha in i ett räcke kan gott och väl vara det sista man gör också så i det perspektivet hade din kompis ändå tur i oturen. Att förlora ett ben måste dock vara skitjobbigt och jag förstår att det säkert känns nattsvart just nu.

Det blir säkert en jobbig period både för honom och för er som stöttande vänner men så småningom kommer han säkert hitta ett sätt att komma upp på hoj igen. Hoppas det inte tar allt för lång tid.

Vart tog den tråden vägen med killen i Kungsbacka som skulle börja köra igen med specialgrejer på hojen?

Tankarna går iaf till killen som är skadad och håller tummarna för att han återhämtar sig snart och så gott det går.

Jag har en kompis som kör med protes efter en MC-olycka, högerbenet. Går bra!
Dock mycket tråkigt att höra om din polare ändå.

Usch vad hemskt. Nu om någonsin kommer han behöva sina nära.

Detta är tyvärr något man gärna förtränger. Det smäller till höger och vänster om en och frågan är oftast om killen/tjejen överlevde men sedan tänker man inte mycket mer på det. Alla men efter smällarna hålls i det mörka.

Köra MC höjer livskvaliten avsevärt men med otroligt höga risker.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup