mja , när jag provade Street trippeln så kändes det att det fattades lite drag nästan igenom hela registret , kändes lixom sävlig på något vis
har köttat runt på en B-king i några år så i egentlig mening så är alla hojjar efter den "slöa" , när jag provkörde MV Agusta Rivalen (som ledde till ett köp av Brutalen) så vart det "herrejösses" fast den på pappret saknade massor med hästar och vrid från Kingen , quickshiftern och väldigt låg vikt gör att upplevelsen blir rätt "wow" när man vrider ur den
Motorkaraktären gör allt .... som när jag provade Kawwa Z1000sx , är väll inte i egentlig mening "slö" men kändes lixom sävlig , tvärtom när jag testade en Duke 690 , den hade också "wow" känslan och massiv busfaktor
har köttat runt på en B-king i några år så i egentlig mening så är alla hojjar efter den "slöa" , när jag provkörde MV Agusta Rivalen (som ledde till ett köp av Brutalen) så vart det "herrejösses" fast den på pappret saknade massor med hästar och vrid från Kingen , quickshiftern och väldigt låg vikt gör att upplevelsen blir rätt "wow" när man vrider ur den
Motorkaraktären gör allt .... som när jag provade Kawwa Z1000sx , är väll inte i egentlig mening "slö" men kändes lixom sävlig , tvärtom när jag testade en Duke 690 , den hade också "wow" känslan och massiv busfaktor