vad man ska göra om polare ha skafat en flick vän som är cp ????

frid

Medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
CBR 600F
jag bara undar hur man ska får sin bästa polar att spola sin flickvän som är dumm i huvet ??? vet inet länger vad man ska göra för att stå utt ?????
vi har fått höra ca 36 gånger att hon har mens i helgen, hum som jag brym mig om det eller måste alla tjetj tjata om det ??? :confused:

alla förslag motaget taksamt /Frid

Last edited:
hahaha
frida, due full o ska inte starta trådar nu.
de här hekt fel forum för tin dyp av frågor.
testa på typ tjejhornan.nu lr nåt sånt.. :)

sner0 skrev:
hahaha
frida, due full o ska inte starta trådar nu.
de här hekt fel forum för tin dyp av frågor.
testa på typ tjejhornan.nu lr nåt sånt.. :)

vist visa vägen du så föjer jag efter :D

Last edited:
frid skrev:
vist visa vägen du såg föjer jag efter :D
nej
ja ska bar äta upp mina nuudlar och sen ska ja bädda ut mig på golvet.
visa pappa vägen till mummaland! :)
men seriöst, va vill du folk ska svara på ett sånt inlägg!?
gonatt!

sner0 skrev:
nej
ja ska bar äta upp mina nuudlar och sen ska ja bädda ut mig på golvet.
visa pappa vägen till mummaland! :)
men seriöst, va vill du folk ska svara på ett sånt inlägg!?
gonatt!

alla bra förslagg på hur man ska får dem att byrta upp ju!!!!!!

Om hon är det så märker nog din vän det själv till slut. Men bara för att du tycker en sak behöver inte alla tycka samma sak om henne.

Dock är du feg och går bakom ryggen på henne och honom nu. Är du vän och står för vad du anser då säger du det till dom och inte till oss.

Du kan på ett mycket vältaligt sätt och snällt tala om för din vän att du har svårt för hans flickvän utan att ni ska bråka. Det uppskattas mer än att lägga ut det här på forumet. Lika så kan du säga til henne att du inte finner det intresant att hon har mens eller vad det är du retar dig på hos henne så länge det är konkret och du säger det på ett bra sätt.

Inte kasta ur dig
- Du är sjuk i huvudet

Då kan vi istället börja undra vem som är det...

Som sagt, blanda inte in andra utan håll det till er det gäller, i annat fall om du inte kan stå för det så var tyst och kör inte bakom ryggen fegis metoden.

Det är i alla fall min åsikt

Man måste ju inte upplysa var och en om vad man tycker om dem.
Det är min åsikt. :)
Frågar de själva däremot. Då vill de ju veta och då ska de få veta sanningen. :brinnerup

Tycker jag iaf.

Om din polare är ihop med någon som lider av ceberal pares så förstår jag om ni har en besvärlig situation!
Om inte så SLUTA ANVÄNDA ORDET SOM SKÄLLSORD! :mad:

frid skrev:
jag bara undar hur man ska får sin bästa polar att spola sin flickvän som är dumm i huvet ??? vet inet länger vad man ska göra för att stå utt ?????
vi har fått höra ca 36 gånger att hon har mens i helgen, hum som jag brym mig om det eller måste alla tjetj tjata om det ??? :confused:

alla förslag motaget taksamt /Frid

Nu vet jag inte om du är kille eller tjej. Men hade du varit tjej hade du förstått varför man gnäller om mens 36 gånger under en helg.
Lägg energin på något annat istället. Orka bry sig liksom.

Pejo skrev:
Kanske inse att din kompis kanske också är puckad som gillar en sån tjej ?

Tyvärr är det inte så enkelt ibland för killen/tjejen i fråga att märka om deras partner inte har alla hönsen hemma direkt.

Man är så in love upp över öronen att man inte ser eller hör varningssignalerna.

Jag skulle nog bli sur om nån kom fram till mig och sa att din brud är ett miffo, men man får kansek upp ögonen och tackar polaren sen när man själv fattat. Om det nu är som de säger det vill säga..
Men som sagt ta det på ett snyggt vis.

Min kompis var ihop med en väldigt korkad tjej. Jag sa det en gång till honom vad jag tyckte om henne men gillar han henne verkligen så får jag acceptera det. Jag hade ju inte tänkt sluta umgås med honom bara för att hon e väck i huvet. En annan kompis sa det varje dag till honom och kunde inte ens vara i närheten när hon kom, då körde han hem :D
Killen i fråga tog väldigt illa vid sig och det förstår man ju.

Han fattade en dag att hon verkligen inte hade alla kameler i kvicksanden så han lämnade henne. Nu i efterhand så kan han bara inte begripa vad han såg i henne.
Så är det, inget man kan göra. Tala bara om vad du verkligen tycker men bete dig inte illa för det.

750RR

maverick_750rr skrev:
Min kompis var ihop med en väldigt korkad tjej. Jag sa det en gång till honom vad jag tyckte om henne men gillar han henne verkligen så får jag acceptera det. Jag hade ju inte tänkt sluta umgås med honom bara för att hon e väck i huvet. En annan kompis sa det varje dag till honom och kunde inte ens vara i närheten när hon kom, då körde han hem :D

Han fattade en dag att hon verkligen inte hade alla kameler i kvicksanden så han lämnade henne. Nu i efterhand så kan han bara inte begripa vad han såg i henne.
Så är det, inget man kan göra. Tala bara om vad du verkligen tycker men bete dig inte illa för det.

750RR
alla kameler i kvicksanden :rofl

Ni alla som startar trådar om folks dåliga stavning och språk på blocket kan ju skratta av er lite i denna tråd.

maverick_750rr skrev:

750RR

:lol

Låter ju som en polare till mig. När hon kom gick jag. Hon var fan den mest korkade person jag träffat. Inte korkad i meningen elak, utan bara tom i bollen.
Men hon var ju snygg och hade fina p@ttar. :lol
Han visste min inställning till henne, för jag beträttade det. Men jag sa aldrig till henne att jag tyckte hon var den mest luftade person jag träffat.
Jag är inte så elak till naturen. Visst hade hon frågat hade jag nog klämt ur mig något elakt...

Jaja, det löste ju sig det oxå tillslut... :D

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!