Drickan på pizzerior är grisdyr!kruss skrev:2305991![]()
haha
Och inköpt för 23öre burken i Ulan Bator.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Drickan på pizzerior är grisdyr!kruss skrev:2305991![]()
haha

Men hur skulle det gå till menar du`?Stefan skrev:2311961Är det bara jag som mäter pengar i Kronor och Ören???![]()

Luftburna intressen är inte så dyra ändå, betalar själv inte mer än 125 kr för att bli uppbogserad i segeflygplan.Emmi skrev:2312062Fallskärmshopp. Ett fallskärmshopp är 130 kr, så en tröja är ca 4 hopp.
FreddaGädda skrev:2304309När man var liten och hade en tjugolapp räckte den till 40 BUGG, alltså tuggummin. Här mätte alla barn sina pengar i BUGG. Nu vette fan vad jag mäter det i. Brukar bli bensin eller öl.![]()
Vad mäter du dina pengar i?
Ne, för ett hopp nej. Men om man snittar 10 hopp/helg och hoppar 3 helger i månaden är det ca 4000 kr i månaden + egen utrustning runt 30 000kr + årliga avgifter på 3500 kr/år. Det är dyrare att hoppa fallskärm än att köra hoj.pogo skrev:2312519Luftburna intressen är inte så dyra ändå, betalar själv inte mer än 125 kr för att bli uppbogserad i segeflygplan.

jag gör det oxå pengar är nästan alltStefan skrev:2311961Är det bara jag som mäter pengar i Kronor och Ören???![]()

Jag mäter mest i ören. De få pengar jag har ser större ut så.Stefan skrev:2311961Är det bara jag som mäter pengar i Kronor och Ören???![]()

Hehe Jag mäter det i utgifter det täcker det känns mest realistiskt.morlock skrev:2315425Jag mäter mest i ören. De få pengar jag har ser större ut så.![]()
prulle skrev:2315611hehe Jag määter det i utgifter det täcker det känns ralistiskast.
Sorry va skit trött ska vara realistiskt.geting skrev:2315634Jag bara måste fråga, "ralistiskast"?????
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |