Vad lyssnar ni på när ni kör?

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Ort
Jodå...
Hoj
Gsx-r
Meningslös tråd, jag vet. Men jag är uttråkad och det är alltför långt kvar till säsongen börjar så...

Vad lyssnar ni på när ni kör?

Jag njuter oftast enbart av sången från V&H, men ibland är det skönt att bryta av med lite musik. Oftast en ganska blandad kompott, men vilka tre låtar vill man inte vara utan?

Jag brukar alltid ha med dessa:

Born To Be Wild - Steppenwolf

Scarface Soundtrack - Push It To The Limit

Dakota - Runaway
 
Jag har bättre ljud i bilen än i hjälmen så vill jag lyssna på musik så tar jag bilen.
Samma gäller väderskyddet, i bilen så blåser det inte en massa.
Men oftast mår jag ändå bättre när jag kör mc. Märkligt hur sämre saker kan vara bättre ibland..
 
https://www.youtube.com/watch?v=x2KRpRMSu4g

Slumpvalet på spotify kastade fram den en solig dag på bulten med litet trafik. Det gick inte fort men ett lugn och flyt infann sig på ett vis som så när alla pusselbitar ligger som de ska. Sällan skriker både kropp och sinne så samstämmigt i njutning som de fem minuterna. Ett minne som är mig kärt.

Ack den sommaren, så som den saknas.

Annars går det en salig blandning av country, rock av typen AC/DC och bluegrass i hjälmen om jag har musik.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top