Vad lyssnar du på just nu?

Jag har lssnat på någraklipp härifrån på sista tiden och måste säga att ni alla är totalt off och är skrämmande smaklösa. Massa slemmig pop och rock som får exemen att frodas. Det trodde jag fan inte om er pojkar.
Är ni ghey hela gänget?

Här är lite bra shit:

http://youtu.be/_Y7D8eUrjMc

http://youtu.be/43CLoWlNjGY

Kom in i matchen för fan. Vi lever inte på 70-talet längre.
 
Last edited:
Tänt i kaminen,2 katter i knät och en kall pilsner i näven.....kan det bli bättre denna årstiden. :)

Sooft! :)

[YOUTUBE-ID]m5TwT69i1lU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]fHjZQb-kGek[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Tänt i kaminen,2 katter i knät och en kall pilsner i näven.....kan det bli bättre denna årstiden. :)

Sooft! :)

Det låter nice. Men skönt att höra att det finns lite musiksmak utanför stötstångslägret. :tungan
Allergisk mot katter dock, men förbränning är det bästa jag vet, mitt liv faktiskt.

Här är ett filmguldkorn från Mike Bloomfield & Al Koopers legendariska Super session.
De flesta lite älre här har väl ofta haft denna låten i huvudet när de varit ute på hojen. Men jag har inte sett den här filmen förut. Dylan verkar ha kul.

http://www.youtube.com/watch?v=CdMf-86Evro
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top