The Black Keys visar att blues KAN låta bra, trots att det är vita män som spelar. Jag är annars av åsikten att vitingar ska hålla sig från blues (Bob Log III är också ett lysande undantag från min regel).
[YOUTUBE-ID]oVJ-DuRZrik[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]oVJ-DuRZrik[/YOUTUBE-ID]

