Vad lyssnar du på just nu?

[YOUTUBE-ID]oH_yivWallk[/YOUTUBE-ID]

Åsså en till då...

[YOUTUBE-ID]oDVsIvvFtcs[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Jag lyssnar på Syster Sol's nya skiva som släpptes i dag, Kichinga:

pressbild14_stor.jpg
 
Last edited:
"Kill the poor" Dead Kennedys..... Youtuba å spotifya får du göra själv.
Klarar du inte det så är du både lat och värdelös.
Länka kan jag inte då jag är en bitter gubbjävel!
 
Men... det är ju på utrikiska.

Halkade ofelbart in på Kaptenen när jag lyssnat på syrran.

Ja, jag har nu lyssnat igenom hela skivan ett par varv, några av låtarna är OK men resten sticker iväg åt fel håll tycker jag.

Det blir nog att nöta dom gamla skivorna med Livelihood och Syster Sol ett tag till.

Kul dock att hennes kompis Cleo här från Umeå var med på skivan.

Kapten röd har jag dock inte fasnat för, General Knas toastar däremot skjortan av allt annat med sin fantastiska röst, låt texterna däremot är väl sådär...
 
Last edited:
Ja, jag har nu lyssnat igenom hela skivan ett par varv, några av låtarna är OK men resten sticker iväg åt fel håll tycker jag.

Det blir nog att nöta dom gamla skivorna med Livelihood och Syster Sol ett tag till.

Kul dock att hennes kompis Cleo här från Umeå var med på skivan.

Kapten röd har jag dock inte fasnat för, General Knas toastar däremot skjortan av allt annat med sin fantastiska röst, låt texterna däremot är väl sådär...

General Knas har jag inte lyssnat på, men ska man döma av det som finns på Dutub så verkar han tycka väldigt mycket om... grönsaker. :D

Kanske lika mycket som den här gossen:
[YOUTUBE-ID]ZVDkBBsdhe8[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
General Knas har jag inte lyssnat på, men ska man döma av det som finns på Dutub så verkar han tycka väldigt mycket om... grönsaker. :D

Jo, det har blivit något av en gräspajas av Generalen, men han har sjukt bra röst, normalt brukar jag sålla bort dom värsta pajasarna, men generalen får hänga med tack vara sin röst.

När han släppte 12/12 (förmodlligen den du har sett) så skickade han med fröpåsar till journalisterna, varpå han polisanmäldes.

Fröna lär ska ha varit äkta vara, men dom är inte olagliga förän dom sätts i jord, så det var bara en PR kupp.

12/12 är dock inte hans egen låt, det är bara den svenska texten som är hans, andemeningen i låten är dock samma som orginalet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top