Vad lyssnar du på just nu?

[YOUTUBE-ID]EMQsbvz6qJg[/YOUTUBE-ID]

Code:
Society failed to tolerate me
And I have failed to tolerate society
Still I can't find what you adore
Inside I hear the echoes of an inner war
Nothing can take the horror from me
Your sick world the loss of all morality
My hate has grown as strong as my confusion
My only hope my only solution
is a Violent Revolution

Violent Revolution, Violent Revolution
Reason for the people to destroy

I do not need a cause for my rage
I just despise the nature of the human race
When all I see is repulsion and hate
Violence becomes my only friend, my saving grace
When love is lost beyond your control
A pale shadow of lust can not enlight your soul
So keep your ice cold bitter illusions
I don't need your empty world my only solution
is a Violent Revolution

Violent Revolution, Violent Revolution
Reason for the people to destroy

Beauty is no more it's all gone
And utopia will not come
Trust I can not feel, only pain
And my burning mind has gone insane

:yoparty
 
Den här låten är lite speciell för mig, var sjukt kär i en tjej en gång i tiden när den här låg på topplistorna och en kväll kom hon och ringde på min dörr och lämnade rodnande den här singeln.
Det blev en kort men intensiv historia, hoppas du har det bra Katharina :)
http://www.youtube.com/watch?v=BW3gKKiTvjs
 
[YOUTUBE-ID]ila-hAUXR5U&NR=1[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]nPglNjxVHiM[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]_-QPvffO1gs[/YOUTUBE-ID]
 
Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Back
Top