sandstream
Guest
Ja, det blir drygt 300:- i månaden och det bör man ha råd medDisqoBizkit skrev:Ok, ganska överkomligt alltså!

BTW: Billigaste helförsäkringen skulle kosta 20.000:-

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det blir drygt 300:- i månaden och det bör man ha råd medDisqoBizkit skrev:Ok, ganska överkomligt alltså!
Ok, tack för det svaret!Kleiv skrev:Min GSXR 1000 kostar 440kr månaden med enbart trafik...
André E skrev:Min CBR 600F -93 kostar mig som nybliven 23åring boendes mitt stan,
3700kr/halvförsäkrad per helår! Jag valde att gå ner ett par steg i årsmodellerna för att få en billigare försäkring, inköpspriset på MCn skiljer ju inte mer än typ 10000kr upp till en -98, men då är det ju en helt annan försäkringspremie!
Mvh André
DisqoBizkit skrev:Vad ligger ungefär trafikförsäkringarna på sporthojarna? jag vet att det är skillnad givetvis, men snackar vi tusenlappen i månaden för en nyare 750 -900cc eller hundra lappen..
Ni som vet kan väl ge mig några exempel frånj era hojjar typ, gärna halv kanske då med!
Tacksam för lite svar!
Dez skrev:24700:-/år hos Bilsport och MC oavsett ålder för alla klass 7 hojar![]()
Nja, det är inte helt sant va? Min är klass 7, men ligger inte ens i närheten. 5-6 papp helårs halv har jag betalat hittills. Räknar med sänkning nästa år när jag skiftar åldersgrupp.Dez skrev:24700:-/år hos Bilsport och MC oavsett ålder för alla klass 7 hojar![]()
PacMan skrev:..och det betalar du, eller har du annat bolag?
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |