Vad letar ni efter grabbar?!?

Texx

Roligt, Roligare, Hojåkning!
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
KTM 525SM -03(-05), DaBomb Mindbomb DH-hoj
Tjena er tokar.

Är det oss ni letar efter?

Mig (Texx med orange KTM) och min polare (No_Fear med Mattsvart blade).
Det är väl bara att åka ifatt så kan vi ju snacka en stund. :tungan

Känns lite kul det här. Två dagar var vi inne i stan o körde, tredje dagen blir vi stannade av er Klubbordförande som säger att många undrar vilka vi e.
Hehe. Ja, jag skrev TVÅ dagar. :yoparty

Har ni inte slutat läsa ännu? ;)
Verkar bra det. :tummenupp

Hoppas vi ses på vägarna snart.

"Kör ni först så väntar vi där framme"

/Texx & No_Fear

Texx skrev:
Tjena er tokar.

Är det oss ni letar efter?

Mig (Texx med orange KTM) och min polare (No_Fear med Mattsvart blade).
Det är väl bara att åka ifatt så kan vi ju snacka en stund. :tungan

Känns lite kul det här. Två dagar var vi inne i stan o körde, tredje dagen blir vi stannade av er Klubbordförande som säger att många undrar vilka vi e.
Hehe. Ja, jag skrev TVÅ dagar. :yoparty

Har ni inte slutat läsa ännu? ;)
Verkar bra det. :tummenupp

Hoppas vi ses på vägarna snart.

"Kör ni först så väntar vi där framme"

/Texx & No_Fear

Vi sågs, stegrade å slirade!!!! :yoparty

Whheliemange skrev:
Vi sågs, stegrade å slirade!!!! :yoparty

Ja det var kul det där. Jag o Texx hänger gärna med ut o kör fler gånger. Men vi behöver nog öva lite. haha.
Nu fick man ett ansikte på Wheeliemange iaf. De andra två snubbarna med motard vet jag inte vad de heter. Men det kommer väl snart fram. :D

VaLLe skrev:
:D :D :D

Nojiga blev ni som trodde jag var en snut :huvet med kawwa märken på bilen :hihi

Ja, vad ska man bli då?
Västerås måste ju va den snuttätaste stan i Svea Rike. Sällan jag sett så mkt snutar iaf. Att det sen är en massa civilbilar som knappt syns gör ju inte saken bättre.
Men å andra sidan. De ä bar å åk!

Funatic skrev:
Valle måste sett heeeeeelt galen ut när han rusade ur saaben o viftade :rofl

Han rusa inte ut. :P
Han satt kvar o log och börja öppna dörren innan han sagt något. Då åkte 1:an i och man var beredd på att dra. När han sen slängde ur sig orden. "Jag är klubbordförande i Lakritsremsan mc" så lugna jag ner mig ett par hekto och neutral-lampan fick åter lysa. hehe

NO_FEAR skrev:
Ja det var kul det där. Jag o Texx hänger gärna med ut o kör fler gånger. Men vi behöver nog öva lite. haha.
Nu fick man ett ansikte på Wheeliemange iaf. De andra två snubbarna med motard vet jag inte vad de heter. Men det kommer väl snart fram. :D

ja va den ena.men nu har dom jävlarna snott min motard :huvet så håll utkik.snart ska ja nog ha en gatreggad hoj igen så vi kan slira lite.

Viru skrev:
ja va den ena.men nu har dom jävlarna snott min motard :huvet så håll utkik.snart ska ja nog ha en gatreggad hoj igen så vi kan slira lite.

När stals hojen!?!?!

Sent i Torsdags (Runt kl 01.00) såg jag från balkongen en tjomme på vad jag tror var en cross/motard drog förbi utanför balkongen såg inte så bra p.g.a mörkret men ljudet känner man igen. Det jag såg var iallfall att han hadde en svart jacka med vit luva, och han drog uppåt Petersberg på cykelvägen.

VaLLe skrev:
När stals hojen!?!?!

Sent i Torsdags (Runt kl 01.00) såg jag från balkongen en tjomme på vad jag tror var en cross/motard drog förbi utanför balkongen såg inte så bra p.g.a mörkret men ljudet känner man igen. Det jag såg var iallfall att han hadde en svart jacka med vit luva, och han drog uppåt Petersberg på cykelvägen.

kan stämma bra det!den försvann torsdagsnatt.cykeln e helt kolsvart.svart plast,svarta motardhjul.d e en crf 450.här e några bilder på den.dom e lite mörka men va fan dom e tagna med kameratelefon!man han inte ta några bra bilder på den innan den försvann!

Bifogat

• Photo-0019.jpg
    Photo-0019.jpg
    134.2 KB · Visningar: 48
  • Photo-0020.jpg
    Photo-0020.jpg
    140 KB · Visningar: 42
Viru skrev:
kan stämma bra det!den försvann torsdagsnatt.cykeln e helt kolsvart.svart plast,svarta motardhjul.d e en crf 450.här e några bilder på den.dom e lite mörka men va fan dom e tagna med kameratelefon!man han inte ta några bra bilder på den innan den försvann!

Shit bree...
Jag tyckte de såg skummt ut jag såg hojen kanske sådär en 60-70 meter. Jag tyckte ljudet var för "mörkt" för att vara en moped de jag reagerade var att han körde så sakta precis som att han inte visste hur man växlade....hade man haft en minsta aning så hadde jag stuckit efter honom...och tro mig jag hade inte ringt snuten :3freak

Han åkte förbi Vallby Brandstation och drog sen under vallbyleden och upp på cykelvägen upp mot pettersberg.

Det jag minns är svartbombarjacka med säkert en vit tröja, för att luvan hängde utanför...kanske 17-20år...

Jävla mammak***are om jag fick tag på honom :död

Hoppas han läser detta, titta igenom forumet så hittar du mig...och säg att det va du........... :finger

VaLLe skrev:
Shit bree...
Jag tyckte de såg skummt ut jag såg hojen kanske sådär en 60-70 meter. Jag tyckte ljudet var för "mörkt" för att vara en moped de jag reagerade var att han körde så sakta precis som att han inte visste hur man växlade....hade man haft en minsta aning så hadde jag stuckit efter honom...och tro mig jag hade inte ringt snuten :3freak

Han åkte förbi Vallby Brandstation och drog sen under vallbyleden och upp på cykelvägen upp mot pettersberg.

Det jag minns är svartbombarjacka med säkert en vit tröja, för att luvan hängde utanför...kanske 17-20år...

Jävla mammak***are om jag fick tag på honom :död

Hoppas han läser detta, titta igenom forumet så hittar du mig...och säg att det va du........... :finger
'

Det var ju lite svårt för dig o veta att den var stulen då!
ska låna polarns hoj o dra ut o kika efter den,så kan vara värt o börja runt pettersberg.ser du nå mer så e d bara att höra av dig lr ut o jaga den faaaaan!!!

Viru skrev:
'

Det var ju lite svårt för dig o veta att den var stulen då!
ska låna polarns hoj o dra ut o kika efter den,så kan vara värt o börja runt pettersberg.ser du nå mer så e d bara att höra av dig lr ut o jaga den faaaaan!!!

FAAAAAN va sur man blir. :mad:

Får jag syn på den hör jag av mig snarast möjligt.
Pm:a gärna ditt mob.nr så är det lätt att höra av sig.

Vi får snart ut o åka någon runda igen.

Vad skoj ni verkar ha det på vägarna ;)
Man kanske får följa med Texx och No_Fear ut någongång när man har vägarna förbi :banana

!!!!

VOFF...

NO_FEAR skrev:

BikerPuppy skrev:
Vad skoj ni verkar ha det på vägarna ;)
Man kanske får följa med Texx och No_Fear ut någongång när man har vägarna förbi :banana

Troligtvis har du ju inte vägarna förbi annars kunde du väl följa med ut.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT