Vad läser ni på muggen?

• Thread starter Thread starter GuW
  • Start date Start date
Motard nissen skrev:
2586793 Vart har du gömt fibban, jag vet att den är där nånstans :hoppskrat

Jag läser inte porr, det är som att ge ett biafrabarn en kokbok, "titta du men du får inget"...

Om jag inte brydde mig om att städa bort "Hundsport Lagottospecial" , så har jag inte städat bort något annat heller.
(det är exets hundtidning)

Däremot ligger det en hel bunt Populär Mekanik på golvet oxo, dom rackarna är för små för tidningsstället.....

Jag lirar mobilspel på muggen, oftast blir det Harpan, men Worms-golf och Yeti-sport spelen liras ibland me´! :yoparty

campar skrev:
2585586 Sen får du inte glömma att man faktiskt skiter på jobbet, då får man ju betalt för det! :D

Samma här! Enda gången jag är riktigt grundlig på jobbet. Men var är risktillägget??

Tarmtömning avklaras på 1-2 minuter inklusive obligatorisk rengöring av händer.
Sen är man ute på banan och spelar igen.

Hittar jag en tidning på toaletten på jobbet fördelas den i lagom stora bitar och hamnar i sopkorgen.

e det bara jag som har handlat av Jultidnings-säljar-ungarna?
Dassboken e ju en självklarhet varje år :tungan

annars e det mest reklam. eller som sagt "ei saa peittää" som man sitter och läser fram o baklänges :rofl

Vi har Bike, Svensk RR, reklam och så nån tjejtidning tror jag. Dock ligger de mest och samlar damm. Vi skiter på jobbet så slipper vi slösa så mycket papper hemmavid och dessutom tjäna pengar på det :rolleyes:

Rocky, Elvis, Uti Vår Hage, motortidningar, Clas Olson och Bikekatalogen.

E det bara jag som tycker det är skit(:rolleyes: )äckligt med tidningar på muggen. Kanske på min egen mugg, men tidningar på en publikmugg skulle jag aldrig ens röra med tång. :zpy

\Masonit

Masonit skrev:
2590829 E det bara jag som tycker det är skit(:rolleyes: )äckligt med tidningar på muggen. Kanske på min egen mugg, men tidningar på en publikmugg skulle jag aldrig ens röra med tång. :zpy

\Masonit
Vidrigt är det, man får samma rysningar av att se tidningar ligga på publika muggar som att ta i dörrhandtaget om det är blött på vägen ut. :zpy

Bus-Bo skrev:
2585891 Det enda som är värt att läsa på dass är eventuellt klotter på vägarna, det är jju inget favoritrum att spendera ledig tid i...

App app säg inte det

Det är ju underbart att komma hem, sätta sig och skita och bara koppla av

Masonit skrev:
2590829 E det bara jag som tycker det är skit(:rolleyes: )äckligt med tidningar på muggen. Kanske på min egen mugg, men tidningar på en publikmugg skulle jag aldrig ens röra med tång. :zpy

\Masonit

Publikmuggar är äckliga punGt! Jag kör armbågsvarianten på allt på publikatoaletter..är nog lite skadad från jobbet också iof (rena händer på kirurgen :japp)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti