Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Regler för träning:
Medlemsskap i SVEMO-ansluten klubb krävs. Se www.teknismc.se för hur du blir medlem i TMC.
MCn skall ha uppsamlingskärl och kraschpuckar för fotpinnarna monterat (gäller motard). Glykol får ej finnas i kylaren (gäller vätskekylda supermoto och minimoto). Miljömatta är krav, har du ingen finns det att köpa på plats.
Personlig utrustning enl reglemente är naturligtvis oxå krav för båda disciplinerna.
OBS – Ny regel.
Kontinuerliga ljudmätningar kommer hädanefter göras även på träningar. Detta eftersom fler klagomål inkommit om buller. Låter din cykel för mkt = ingen körning förrens det är fixat !!!
OBSERVERA att dessa regler måste följas !!!
Bl.a kommer cyklar testas genom att läggas på sidan för att se så att inga läckage finns.
RookieSM skrev:2495020Kopierat direkt från http://www.teknismc.se
Välkommen lördag 9-14, söndag 9-13 och tisdag 17-20.![]()
bratwurst skrev:2496301Vad är en miljömatta??
Är det uppsamlingskärl till kylvätskan vi pratar om eller från förgasare?
"Kraschpuck för fotpinnen" Räcker det att ha i hjulaxlarna för att fotpinnen inte ska ta i?
/T
Vi kör tills snön kommer, förra året tror jag det blev första veckan i november.joacimz skrev:2496283Kommer tyvär att jobba i helgen +att jag inte har all utrustning till hojen.
Hur länge kommer ni att köra i höst?
Inte för att bara träna.joacimz skrev:2498137Någon najning av skrivar mm behövs allså inte?
Kan inte du slänga in en länk direkt till miljömattan på Biltemas hemsida, jag har letat men kan inte hitta den.erik skrev:2496309Miljömatta är en matta man har under hojen i depån, den förhindrar att ev. spill vid mek eller läckage hamnar på marken. Finns på biltema eller att köpa direkt vid banan.
Nej det är bara om du ska tävla.joacimz skrev:2498137Någon najning av skrivar mm behövs allså inte?
Billson skrev:2499526Kan inte du slänga in en länk direkt till miljömattan på Biltemas hemsida, jag har letat men kan inte hitta den.
Mvh Billson.
Ah, nu hittade jag denerik skrev:2500845Sök på art.nummer 36-2571 så hittar du den.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |