speedfreak no1
speedfreak no1
Tänkte använda mig av cykeldator på min cbr. Krävs det belysning till den? Och måste man ha indikator lampa för blinkers och hel ljus? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är väl olika för varje fighter... Hade du tänkt besiktiga den som fighter?speedfreak no1 skrev:Tänkte använda mig av cykeldator på min cbr. Krävs det belysning till den? Och måste man ha indikator lampa för blinkers och hel ljus?![]()
speedfreak no1 skrev:Tänkte använda mig av cykeldator på min cbr. Krävs det belysning till den? Och måste man ha indikator lampa för blinkers och hel ljus?![]()
speedfreak no1 skrev:Tänkte använda mig av cykeldator på min cbr. Krävs det belysning till den? Och måste man ha indikator lampa för blinkers och hel ljus?![]()
madmagnus skrev:japp! belyst hastighetsmätare ska det vara och helljus, blinkersindikator!
Busafreak skrev:En bra basuppsättning är inte fel.... sedan kan man ju komplettera med bl. a annat en cykeldator (är det något som håller reda på cyklar? - har jag velat haft länge)
koop skrev:Ojoj, en GS 500'a fighter, som självklart saknar den lilla kåpbiten i mitten bak(det är standard va?)
Vart har du fixat krona till såntdär styre?
Panos skrev:detta är väl lagom (fett me grymt)![]()
![]()
![]()
matte78 skrev:vart har du hittat den å vad kostar den?? såg riktigt bra å seriös ut![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |