Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min helförskring kostar 740 kr om året, men den står på min pappa. han har IF och det är en speciel honda försäkring + plus att han har varit kund hos dåm ett antal 100 år typ. Men ring runt till olika, det kan skilja ganska mycket melan dåm olik försäkrinsbolagen.
knapp tussing i 08:a området. (hel/hel) typ 300 för trafik

Iof kan jag inte påstå att den står på mig men det va ok för bolaget3088022Fan va billigt, jag betalar 3000 för trafik.![]()
Iof kan jag inte påstå att den står på mig men det va ok för bolaget![]()
. dåså då var det inget problem. så om jag köper en lätt mc för 15 papp vad blir då slut summan om man räknar in alla kostnader som tillkommer (ej bensin och olja då(= ) men körkortet, besikning och allt sånt mojs. btw rekomenderar ni att man köper mc-c före kortet så man kan träna hemma? känar man mkt på det eller?så de va så billigt. dåså då var det inget problem. så om jag köper en lätt mc för 15 papp vad blir då slut summan om man räknar in alla kostnader som tillkommer (ej bensin och olja då(= ) men körkortet, besikning och allt sånt mojs. btw rekomenderar ni att man köper mc-c före kortet så man kan träna hemma? känar man mkt på det eller?
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |