Vad kostar frakten?

Hanlotta

Flyger fram...
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -00
Jag funderar på att skicka efter ett skinnställ från fc-moto. Eftersom jag inte kan tyska så har jag inte hittat/förstått vad frakten kostar. Finns det någon vänlig själ där ute som kan upplysa mig?

M v h

Hanlotta

Hanlotta skrev:
2449969 Jag funderar på att skicka efter ett skinnställ från fc-moto. Eftersom jag inte kan tyska så har jag inte hittat/förstått vad frakten kostar. Finns det någon vänlig själ där ute som kan upplysa mig?

M v h

Hanlotta

Inte mycket alls, har för mig att jag gav typ 150pix typ

Jag gick in på sidan nyss och kollade. Det går att ändra så att texten står på engelska. gå in på www.fcmoto.de och klicka på home. Välj sedan den engelska flaggan.:tummenupp

När jag beställde skinställ, stövlar, hjälm och handskar kostade frakten 16 €. Så om man beställer mycket stiger den kostnaden lite!

Billigare att köpa skinnställ där än här i sverige? verkade billigare iallafall...

men hur fan gör man med storleken?

jag är 190 och väger 85 kg, ska jag ha minst 54 eller?

smallsocks skrev:
2450500 Billigare att köpa skinnställ där än här i sverige? verkade billigare iallafall...

Jag är 190 och väger 100kg (välbyggd) och jag har storlek 52. tänk på att det töjer sig!! mitt sitter klockrent nu, i början kunde jag knappt röra mig=)

colou5 skrev:
2450523 Jag är 190 och väger 100kg (välbyggd) och jag har storlek 52. tänk på att det töjer sig!! mitt sitter klockrent nu, i början kunde jag knappt röra mig=)

okej.. man får köpa det nu och ha på sig det varje dag i vinter... men vdaå ska jag ha 50 då istället? menar du väger 15 kg mer än mig och har 52?

smallsocks skrev:
2450534 okej.. man får köpa det nu och ha på sig det varje dag i vinter... men vdaå ska jag ha 50 då istället? menar du väger 15 kg mer än mig och har 52?
Olika storlekar per skinnställ, jag som är 175 har stl. 52 på mitt ixs.

smallsocks skrev:
2450500 Billigare att köpa skinnställ där än här i sverige? verkade billigare iallafall...

Prova ut storlek på t.ex. Lelles och beställ från Tyskland... :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman