Vad kostar en R1 i Japan?

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Jag har hört att mossosyklar är jätte billiga i Japan men efter 3 timmar bakom goggle så har jag fortfarande inte lyckats hitta något pris :va Är det någon här som vet vad en ny 06 (eller 07) skulle betinga i pris? Modellen är r1 och det ska vara ny och i kartong :)

björn
 
helt störda priser, i usa kostar de väl lika mkt? lr typ 76 tusen för en ny gixxer/r1
 
Micke_Nilsson skrev:
2323948 Only in Sweden....jäv%& skit land alltid dyrats :mad:


PMR skrev:
2323967 Kolla priset i Danmark.....
... eller Norge... eller Finland...

I Danmark kostar en R1a strax under 200000 DKR vilket är kring kvarts miljon i svenska.

Biturbo skrev:
2323961 Damn right..

En XC90 med V8 är nästan halva priset i USA mot här...
Dock med betydligt mycket mindre utrustning.

Men det stämmer att just V8orna är det stor skillnad i pris även om man i USA lägger till utrustningen man får i Europa. Antar att det är för att V8 betyder lyx här och nödvändighet där :)
 
norge

i norge kostar en ny r1 runt 200.000 NOK.
enligt en norsk mc-ägare jag snackade med i norge förra året, låter som det är bättre att köpa den japanska sorten av r1'or...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top