Vad kostar en Debutantsäsong i RR ???

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Ort
GBG
Hoj
Honda CB1000RA
Okej, tråden har säkert varit uppe förut. Är mäkta intresserad av att köra bana, kanske inte denna säsongen men kanske 05.

Skulle vilja köra RS 250.

Ungefär vad skulle det kosta att köra ett race. Bortsett från hoj o transport dit o hem.


Hur månag tväingar kör man med 250 ?? O sånt, har ingen koll på nått sånt, men skulle vilja ha !!!

snälla hjälp mig så får ni nog snart en till att slås mot i klassen sveriges snabbaste gräsklippare !

:banana
 
Chrille skrev:
Jag är ju strejt fråm häll ju!!! Very metal! Fräckt va?!? :yoparty
Min avatar är ganska olik din Chrille! :rofl
Edit: Lite svar också på vad det kostar att rejsa i 250SP, räkna med 3-5000 kr/tävling beroende på om du byter däck eller inte. Sen ska du ju ha bil, verktyg, kraschkåpor, reservdelar mm också. Rekommenderar att du går med i yahoogruppen för 250SP som jag pushar för i min signatur, där finns det ett gäng 250SP-förare som vet det mesta (om det mesta faktiskt! :) )
 
Last edited:
Torkel skrev:
Min avatar är ganska olik din Chrille! :rofl
tycker du??

kolla in dom ögonen, trotts att de inte är färdigutvecklade ser man redan onskan eldar brinna djupt där inne!
Hela ansiktet skriker ju av tusen dömda själars plågor!! :lol
 
Torkel skrev:
Min avatar är ganska olik din Chrille! :rofl
Edit: Lite svar också på vad det kostar att rejsa i 250SP, räkna med 3-5000 kr/tävling beroende på om du byter däck eller inte. Sen ska du ju ha bil, verktyg, kraschkåpor, reservdelar mm också. Rekommenderar att du går med i yahoogruppen för 250SP som jag pushar för i min signatur, där finns det ett gäng 250SP-förare som vet det mesta (om det mesta faktiskt! :) )


okej, vad hittar jag där då
jag tyckte bara jag hittade en bil på en rs i kurva
 
cool_lilja skrev:
okej, vad hittar jag där då
jag tyckte bara jag hittade en bil på en rs i kurva
Lasse Öjert heter han i kurvan, han vann "250SP-cupen" i år.
Yahoogroups är en diskussionsgrupp/mailinglista och du måste registrera dig för att komma åt något. Du kan kika i gamla meddelanden och skapa nya som då går ut till alla medlemmar som mail.
Klicka på "Register" uppe till höger om du inte har ett konto på Yahoo. Sen när det är klart så klickar du på "Join this group" för att gå med.

Det finns ett antal grupper för Aprilia RS250 på Yahoo:
http://groups.yahoo.com/group/apriliars250club
http://groups.yahoo.com/group/Apriliacup

Sen finns ju supergruppen för svensk roadracing också (ett måste):
http://groups.yahoo.com/group/mcerr
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top