Vad kostar en beggad YZF-R125?

F000l

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2009
Hoj
KTM EXC -05
Tjosan! Ska då ta och pröva mig på en yzf-r125:a :yoparty
dock så vet jag inte riktigt vad man ska behöva betala för en 08:a som är i bra skick. det finns bara en 2-3 stycken på blocket så det kan vara lite missledande =/

Så, hur mycket ska man behöva betala betala för en fräsh yzf -08 som har gått en typ 600 mil eller nåt sånt? :confused:

Dom där på blocket är nog dom enda som finns, YZF-R125 är en väldigt ny hoj så det finns inte så många begagnade

mm,, men jag ska förmodligen köpa en av dem, men vill inte betala överpris =/

tänkte köpa en mito till våren :) någon som går i säljtankar relativt nära sthlm? eller måste jag ta mig en tur förbi skåne där de flesta verkar finnas...:gnissla

tänkte köpa en mito till våren :) någon som går i säljtankar relativt nära sthlm? eller måste jag ta mig en tur förbi skåne där de flesta verkar finnas...:gnissla

Det beror lite på hur villig du är att skaffa en mito, kan ju vara värt att åka till skåne för en :tummenupp
Någon borde det ändå rulla i stockholm

Jag är ganska villig av mig så om det finns en mito på andra sidan landet som har ett perfekt skick/kostnad-förhållande åker jag självklart dit :)

börjar tröttna lite på gamla xtn av någon anledning :va tycker i och för sig draget är rätt schysst i min xt nu :yoparty

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back