vad kostar det att regga 25kw?

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Ska skaffa mellanmc nu o det kommer ju självklart bli sporthoj 600cc som ska ner till 25kw (A begränsad). Är mest inne på cbr då dessa är bra kvalite vad jag hört o finns mkt billiga delar till.

MEN budgeten är väl inte den största som de flesta 18åringar har. Så för att veta vad jag har råd med vore det väldigt uppskattat om någon kunde komma med ungefärliga siffror på vad det kostar. Vet att det inte går att säga exakt.

Men jag ska köpa strypning från mckompaniet hade jag tänkt men är det några mer kostnader?

När jag skulle regga om min så betalade jag 1500kr och då fixade de allt. Godkänt strypkit från Italien, montering och besiktning.
Det är väl troligen kitet och monteringen som kostar, om du inte gör det själv :)

Det kommer att kosta dig cirka 2050 kronor att registrera om hojen. :tuttar

Strypsats ~1670 kr
Registreringsbesiktning 380 kr

Hur går egentligen en strypt 4-cyl sport-600? Slött fattar jag ju med, men jag menar själva gången på motorn..

gjorde det nyss på min gsxr. www.mckompaniet.se . Där köpte ja strypats (ca: 1700:-) som jag monterade själv och sen var det registreringsbesiktningen på 600:-.

Mer än så var det inte.

Lämnade in min förra xr600 ifjol på firma för bänkning + tillverking av strypning också. Det gick på 2000:- + registreringsbesiktning

inte heller svindyrt.

tack så mycket för alla svar! nu återstår det bara vilken hoj det blir :)

Hur går egentligen en strypt 4-cyl sport-600? Slött fattar jag ju med, men jag menar själva gången på motorn..

Ända skillnaden jag märkte efter att ha tagit ut alla fyra brickor på banditen var att den vid 6000varv fick lite krut i motorn ist för att effeken avtog helt, vilket den gör med monterad strypning :P

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025