Vad kollar sporthojare för tv-serier?

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
Hoj alla glada sporthojare.
Åker inte hoj just nu så har lite dötid.
Vad kollar ni för tv-serier på kvällarna? Jag önskar tips på bra serier att följa.

Just nu följer jag Burn Notice som går på TV6.
Och lite Generation Kill på SVT för Skarsgårds son är lite hott:tungan:D

vad finns det mer att kolla eller tanka ner?

[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/p5NjxBLPDq8&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/p5NjxBLPDq8&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Sopranos
Dexter
House
...och jag hade helt missat Scrubs (Perry Cox - blir det bättre än så, möjligtvis hans giftiga fruga :D ), så det manglas just nu.

/J

TG börjar 21a juni!. Jag kollar annars på The Mentalist, Reaper, Burn Notice, The Unit, Life, Entourage, Californication, Terminator, Scrubs, Flight of the concords, Beast mfl. kollar rätt många. Dock har rätt många uppehåll nu :(

/R

American Dad!

310px-American-Dad-2AJN01-car.png

Band Of Brothers, DEA, Dexter, Gangland, Generation Kill, Hells Kitchen, Heroes, Jericho, Journeyman, Kitchen Nightmares, Lost, Man VS Food, Prison Break, South Park, Surface, The Sopranos, Whale Wars, Weeds

Jag blandade i lite reality också.
Säger du en specifik genre kan jag slänga in lite fler tips, aiiit!

Californication
Dexter
Fringe
(Flashpoint)

Flashpoint och fringe vad är det för serier? vad handlar de om? posta gärna lite utub-klipp

Band Of Brothers, DEA, Dexter, Gangland, Generation Kill, Hells Kitchen, Heroes, Jericho, Journeyman, Kitchen Nightmares, Lost, Man VS Food, Prison Break, South Park, Surface, The Sopranos, Whale Wars, Weeds

Ojj det var många serier du kollar:D.

DEA ? vad är det för serie?

Last edited:

Många bra serier synd bara att de flesta har slutat. BoB är nog bland det bästa som gjorts.

/R

Jag kikar på några serier som kallas MotoGP, WSBK, SS 600, Pro Superbike, BSB och AMA. Nyheterna kl 22.00 på TV4 kan gå också :)

Allt annat är ointressant spill med tid.

Ojj det var många serier du kollar:D.

DEA ? vad är det för serie?

Reality. Man får följa med ett grupp från DEA när dom sätter dit knarklangare och jobbar sig vidare mot större killar. Tillverkare, importörer osv. Ganska intressant.

Visas på Spike TV men det borde finnas ute på p2p också.

[YOUTUBE-ID]4I6iGbPRi4U[/YOUTUBE-ID]

Fringe är som en riktigt bra blandning av gamla goa (första säsongerna av) Arkiv X och CSI (originalet, the good one inte miami eller las vegas hehe)

[YOUTUBE-ID]MSW82LBFxz4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]YPwiKM2WJXY[/YOUTUBE-ID]

Flashpoint är en serie där man följer ett kanadensiskt SWAT-team (fiction men till mycket stor del baserat på verkliga händelser osv.)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman