vad kickar ni i gång till????

Nickelback - Animals är rätt phet, men annars är det väl det alla andra redan tagit upp SOAD, Metallica osv osv

Last edited:
Bumbibjörnarna!!!

Eller så äger Breaking Benjamins och The Killers senaste album :yoparty

I hemmet så är det en hel drös med massa oldschool hip hop, men när ja kör så blir det väll slipknot (deras bra låtar), disturbed, system of a down, metallica o säkert fler...

Detta vill säga i bilen då, på hojen lyssnar ja inte på musik, gjorde det innan när åkte långa sträckor med 125an men det säger sig självt att det inte är skitskojj o sitta på en bålgeting i nån timme:P

För mig är det enbart motorljudet som gäller när jag är ute med hojen. Ett skönt motorljud slår allt. Musik kan jag lyssna av mig på när helst annars jag vill.

/J

Jag lyssnar inte på musik när jag kör men en låt som osökt får en att tänka på aggressiv mc åkning är givetvis

Kickstart my heart med Mötley crüe :yoparty

Har ingen hoj just nu men ni kan pröva lyssna på Loverboy - Hot girls och Loverboy - turn me loose .... de 2 låtarna är perfekta till en tur på hojen!!!

Ingen musik när jag kör hoj! Motorljudet räcker, och så vill jag ju fokusera på körningen. Jag är ju kille och har svårt att göra två saker samtidigt :-)
När jag åker bil däremot är det The Commitments som gäller!! Härlig soul! Tänk, bilen går alltid lite snabbare när de spelar =)

Haha.. Joe Satriani, den gamla gitarronanisten! Inget ont om Joe dock. Antar att du spelar gitarr då jag har svårt att se andra personer än gitarrister/musiker som gillar hans musik. Har själv några skivor med han. =)

Själv föredrar jag äldre, ganska tung rock a la Saxon eller Judas Priest.

Billy Idol - Shock To The System

Ojojoj......
Riktigt bra låt att åka brett till

Har ingen mp3 för tillfället, men i garaget går Slipknots "Surfacing" varm tillsammans med Pantera, Hardda Ku Hardda Geit och Peps P.

//Anders

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back