Vad kan vi göra bättre till nästa SM på Knudan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Skriv vad ni tycker kan förbättras till nästa år så tar jag upp detta vid nästa styrelsemöte, ge gärna konstruktiv kritik.

Hur fungerade depåuppställningen, elen, tidtagningen, speakers, race control, domare, jury, flaggisar, bärgning, ambulans, SC, tävlingsledning.

Skicka PM eller mail :) mikaelsundgren@hotmail.com

/Micke HMS

Last edited:
Ett enda mail har jag fått, kom igen nu och berätta hur ni vill ha det nästa år.

:)

Stilla dig. Håller på å skriver ihop en sådan där summering som sedan kommer och dimper ner i din lilla låda, men bläcket torkar så långsamt på datorskärmen...? Går den förresten ner i din brevlåda, skärmen alltså?

Mvh Stuga 12

Publikåsikt : fler ställen att köpa sig en kopp kaffe på ... nu fick man ju köa bort ett helt rejs ...

Publikåsikt : fler ställen att köpa sig en kopp kaffe på ... nu fick man ju köa bort ett helt rejs ...

... och kanske en varmkorv eller ett wienerbröd!

För min del måste jag säga att jag hellre betalar en liten slant i inträde på lördagen också och en mindre summa än årets för söndagens bravader (sammanlagt samma pris men inte på en gång). Nu hade jag inte råd att gå på söndagen men jag var där både fredag och lördag.

Fast å andra sidan kan det ju vara schysst med gratis inträde på lördagen för att dra dit lite mindre intresserat folk - såna som inte vet om att de är intresserade... ;)

Varför hamnar inte enskilda varvtiderna på mylaps så man kan uppdatera sin Tracktimer med riktiga tider som på alla andra tävlingar?
Annars tyckte jag allt fungerade kanon.

Var inte själv på plats men lyssnade på radio vilket var trevligt.

Vore dock bra om speakern läste upp placeringarna på alla i racet när tid finns för det. Nu var det bara de första som namngavs under racet med tider och placeringar och när inget hände i täten var de tysta.

I högra raden finner du länken SM deltävling i RR, det första man blir blind på är ögonen :tungan
Ska sluta spamma sönder den här tråden nu men varför i hela friden ligger de inte under Resultat där all övrig info från racet finns? Högra menyn kommer ju snart att vara överskriven när fler arrangemang ramlar in. Well, well, jag är nöjd i alla fall nu när jag hittat dem. :tummenupp

Ska sluta spamma sönder den här tråden nu men varför i hela friden ligger de inte under Resultat där all övrig info från racet finns? Högra menyn kommer ju snart att vara överskriven när fler arrangemang ramlar in. Well, well, jag är nöjd i alla fall nu när jag hittat dem. :tummenupp
Jag har döpt om den till varvtider

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...