Vad kan man vänta sig av fanatiker

När Vi(tm) gör fel så gör det egentligen inget för Vi(tm) ångrar oss till skillnad från Dom(tm).

"Vávra Suk säger först att det inte är någon skillnad mellan det Tor Paulsson tycks ha gjort och det som partiet anklagat muslimska invandrare för att göra. Sedan ångrar han sig och säger:

- *Skillnaden är inställningen till vad som är rätt och vad som är fel. Om Tor Paulsson gjort det här är jag övertygad om att han ångrar sig. Det gör inte människor från den muslimska kulturen."

Fortsätt så ND, snyggt självmål som följs upp med lysande kommentarer, nästan bättre än japanen i hockeyVM, med den skillnaden att det syntes tydligt att japanen ångrade sig. :rofl

Hos mig ligger redan ND vid botten av förtroendeskalan, så det här förändrar inget. Hoppas fler inser hur låga de är.

mb skrev:
Hos mig ligger redan ND vid botten av förtroendeskalan, så det här förändrar inget. Hoppas fler inser hur låga de är.

Då har de ett steg upp. De finns ju inte på skalan överhuvudtaget.

I Gävle för många år sedan fanns det en yngre manlig politiker som ena året företrädde Ny Demokrati och året efter ND. Året efter det var han medlem i Socialdomkraterna.. Så en del av dem verkar ju se det som ett sätt att få uppmärksamhet, sen hoppar man av, "ÅNGRAR sig djupt" och "Förändrar sitt liv".. Sen är de igång igen.

:kulspruta ND

Varför diskuterar ingen partiets politik, när det är det ni angriper?
Alla partier har ju fån som företrädare. Behöver jag nämna Paolo och Robinson Janne i (s)? Eller Gudrun som åkte på straffföreläggande för skattebrott, eller samma som kissade på golvet i en biograf? Eller alla momsfifflande moderater, eller miljöpartisten som värnar miljön genom att åka taxi? Miljöpartisten som åkte dit för sexövergrepp på barn osv osv osv.

Nd är ett tramsparti, men inte pga deras frontmän utan på grund av att de har en orealistisk och, enligt mig, oseriös politik.

Markus skrev:
Varför diskuterar ingen partiets politik, när det är det ni angriper?

Såklart för att partiets osannolika representanter är så tacksamma att håna.

Och för att deras ”politik” är sådan att bara de minst snabbtänkta finner den intressant att diskutera.

Chris Ash skrev:
Hmmmm..varför blir det inga "NAKCSKÅT :kocko " i denna tråden? Ja just det, han är svensk....

Jo, det är ganska osnyggt men talande att de fula fiskarna inte dyker upp för att utdela "nackskått" när någon som ertappas med handen i kakburken är en svenskfödd rättshaverist.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo