vad kan man göra med en sticksåg?

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
häromdagen höll jag på att få en sticksåg i huvet när jag gick över vägen, och sticksågen betraktar jag numera som min. jag hade tenta i onsdags, och har varit på kursens sista seminarium idag. jag känner mig ganska lättad :brinnerup och bara känner att jag måste använda sticksågen till något kreativt och roligt omedelbums. nån som har nåt förslag på vad jag ska såga till?

Du kan köpa lite virke och såg till en snygg bardisk till lägenheten.

Köp lampor som du fäller in i den när du håller på.

Vackert!

stoffer skrev:
Du kan köpa lite virke och såg till en snygg bardisk till lägenheten.

Köp lampor som du fäller in i den när du håller på.

Vackert!

jag har ingen lägenhet.

Edit. Toadörrsidén var ganska bra. Fast jag vet inte... riktigt.

anja skrev:
vad ska man med en bardisk till?
Du kan ha svartkrog om du har bardisk. Då kan du betala din skyhöga cbr-försäkring!

Fast det är klart, för bardisken behöver du ju kunna skruva* också.. :tungan :rolleyes:

*EDIT: Skruva, inte spika.

hållundan skrev:
Lite Byggare Bob-skills man måste ha om man ska bygga en bardisk endast mha av en sticksåg :)

Ja, mig kvittar det hur går till, bara jag får min bardisk :hihi

Epoxylim förresten, då behövs ingen spik...

En skärbräda i trä har du säkert liggandes. Snygga till den med sågen och gör en
Moto-Gp replika.

anja skrev:
jag har ingen lägenhet.

Edit. Toadörrsidén var ganska bra. Fast jag vet inte... riktigt.

Hallå där. Du har visst en lägenhet. Min. Den är lite din om du vill såga. Bara jag får borra sen. ;)

anja skrev:
häromdagen höll jag på att få en sticksåg i huvet när jag gick över vägen, och sticksågen betraktar jag numera som min. jag hade tenta i onsdags, och har varit på kursens sista seminarium idag. jag känner mig ganska lättad :brinnerup och bara känner att jag måste använda sticksågen till något kreativt och roligt omedelbums. nån som har nåt förslag på vad jag ska såga till?

Bra kvalite på sågen! Men bladen kan ju aldrig ha klarat smällen! Börja med att köpa nya. Innan du börjar skapa! Vilket märke på sågen??????

A.C skrev:
Bra kvalite på sågen! Men bladen kan ju aldrig ha klarat smällen! Börja med att köpa nya. Innan du börjar skapa! Vilket märke på sågen??????

den låg ju i en låda. lådan tog smällen. det ingick massa nya blad också. det enda jag saknar är instruktionsboken. jag kanske borde ringa och klaga. det är en bosch som såg grön ut innan jag tog in den i ljuset (hindsight bias). den är blå, alltså.

Hmmm, vad du kan göra med sticksågen. Ptjaaaa, du kan ju alltid såga med den? :tomten

Eller så kan du ge den till mig så slipper jag skära masonit med en brytblandskniv. MEN BARA OM BLADEN ÄR NYA OCH FINA,för annars så kan jag lika gjärna köpa nya till den jag har :näsblod

Gå ut och promenera i skogen längstmed elledningar,
dom grenar som hänger nära och är i riskzonen för att lägga sig på ledningen sågar du ner.

(på egen risk dårå)

:tummenupp

tjockisbulle skrev:
Gå ut och promenera i skogen längstmed elledningar,
dom grenar som hänger nära och är i riskzonen för att lägga sig på ledningen sågar du ner.

(på egen risk dårå)

:tummenupp

Sen bär hon ett Diesel-elverk på ryggen för att driva den med då? :hihi

Eller en ofantligt lång skarvsladd? :3freak

1. Har du fått en blå Bosch i huvudet så har du fått en av Bosch´s proffsmaskiner till skänks. Ganska dyra maskiner mao.

Vad heter den? Ta reda på det och kolla vad den kostar. Sälj den sedan på blocket och köp något som är mycket roligare än en såg....

GST 85 PE
GST 120 E
GST 135 CE

Den billigaste kostar ny 1700 spänn, skulle gissa på 3000 för den dyra..

//jaG

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back