Vad kan man göra med en gammal brandslang?

Ähhh, leta upp en lång raksträcka och slanga med den :tummenupp

Willmar skrev:
:D :hihi Många roliga förslag m,m
Tycker du ska ha den som detta:

"kiss-slang".. tänk dig, du ligger bakis i sängen å är kissnödig, men orkar inte resa dig upp. Då har du förberett morgonens kiss-slang i förväg, den ligger på nattuksbordet. Ta den, luta dig mot kanten, å kissa ner i slangen, å så har du slangen dragen till ett större glas eller hink som du kan tömma efter behov :D

Guld värt...

:tummenupp

IronMike skrev:

"kiss-slang".. tänk dig, du ligger bakis i sängen å är kissnödig, men orkar inte resa dig upp. Då har du förberett morgonens kiss-slang i förväg, den ligger på nattuksbordet. Ta den, luta dig mot kanten, å kissa ner i slangen, å så har du slangen dragen till ett större glas eller hink som du kan tömma efter behov :D

Guld värt...

Mycket bra idé, men skaffa gärna en T-koppling så får du en anslutning att vomera i vid behov också.

Last edited:
kul med pisseslang.. gäller ju att de e nerförsbacke med slangen.. så inte allt stannar som en enda sörja i mitten :gnissla

heimdal skrev:
kul med pisseslang.. gäller ju att de e nerförsbacke med slangen.. så inte allt stannar som en enda sörja i mitten :gnissla
Man måste ju luta sig mot kanten och ligga på sidan.... strålen hjälper sen att kisset kommer fram till nedförs-lutet..

Men spela roll om man får lite kiss på sig, e ju ens egna kroppsvätska :tungan

...sen behöver man inte kasta bort kisset, utan t ex ta med det till en kompis, å ställa in i dennes kyl.. Eller frysen, å göra små kiss-isbitar -som du sen kan försöka lura i dina polare om dom vill ha whiskey on the rocks eller dylikt.

:D :fyllisar

IronMike skrev:
Man måste ju luta sig mot kanten och ligga på sidan.... strålen hjälper sen att kisset kommer fram till nedförs-lutet..

Men spela roll om man får lite kiss på sig, e ju ens egna kroppsvätska :tungan

...sen behöver man inte kasta bort kisset, utan t ex ta med det till en kompis, å ställa in i dennes kyl.. Eller frysen, å göra små kiss-isbitar -som du sen kan försöka lura i dina polare om dom vill ha whiskey on the rocks eller dylikt.

:D :fyllisar

fanv a sjukt :rofl

IronMike skrev:

Guld värt...

Är inte allt för ofta jag blir så jävla bakis :D
Men då man är så dålig.... har man ju redan vätskebrist.

wizlow skrev:
Man ska ju liksom inte slänga bort allt, utan t vara på så mkt som möjligt..

:tomten

Willmar skrev:
Är inte allt för ofta jag blir så jävla bakis :D
Men då man är så dålig.... har man ju redan vätskebrist.
Du menar att man ska låta bli att kissa då? ..att man inte ska kissa ut sin kroppsvätska hmmmm

*ptjaa*, brandslangen kanske man kan bygga någon slags vakum-pryl av, så det sugs upp från kissblåsan till magsäcken igen?

:rolleyes:

IronMike skrev:
Man ska ju liksom inte slänga bort allt, utan t vara på så mkt som möjligt..

:tomten

Du menar att man ska låta bli att kissa då? ..att man inte ska kissa ut sin kroppsvätska hmmmm

*ptjaa*, brandslangen kanske man kan bygga någon slags vakum-pryl av, så det sugs upp från kissblåsan till magsäcken igen?

:rolleyes:
Låter som du pratar i nattmössan :D eller så har du redan börjat nyårsfirandet :hihi

Willmar skrev:
Låter som du pratar i nattmössan :D eller så har du redan börjat nyårsfirandet :hihi
Jag började mitt firande dagen innan julafton.. Va nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig.

Nää, jag känner mig bara otroligt fyndig ikväll :3freak :hihi :) ...va ute å brassa i helvet i snön ikväll, fortfarande uppspelt kanske.

:brinnerup

Bikerbitch skrev:
Precis! Säljer sånt däriga kul varje dag (massa andra saker också, inte bara sexprylar) Du kanske ska ta och sälja brandslangsrunkisar till oss en vacker dag då ;)

Du säljer brandslangar? Och även sånt som inte är sexleksaker?

Jag får det inte att gå ihop!

Vad i hela friden ägnar du dig åt? :va

Sy på den stora tuttar, skicka den till BB-huset i 90 dagar så kan den få släppa en skiva och åka på bartenderturne sen...

När den gjort det i 3-4 veckor kan du kasta den.. För då vill ingen ha den sen!

Biturbo skrev:
Sy på den stora tuttar, skicka den till BB-huset i 90 dagar så kan den få släppa en skiva och åka på bartenderturne sen...

När den gjort det i 3-4 veckor kan du kasta den.. För då vill ingen ha den sen!
Då måste jag ju ner till förrådet å hämta upp symaskinen :3freak
Vette tusan vilka färger jag har kvar på trådarna..... duger det med svart :va

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back