Vad kan man göra med en gammal brandslang?

Ähhh, leta upp en lång raksträcka och slanga med den :tummenupp

Willmar skrev:
:D :hihi Många roliga förslag m,m
Tycker du ska ha den som detta:

"kiss-slang".. tänk dig, du ligger bakis i sängen å är kissnödig, men orkar inte resa dig upp. Då har du förberett morgonens kiss-slang i förväg, den ligger på nattuksbordet. Ta den, luta dig mot kanten, å kissa ner i slangen, å så har du slangen dragen till ett större glas eller hink som du kan tömma efter behov :D

Guld värt...

:tummenupp

IronMike skrev:

"kiss-slang".. tänk dig, du ligger bakis i sängen å är kissnödig, men orkar inte resa dig upp. Då har du förberett morgonens kiss-slang i förväg, den ligger på nattuksbordet. Ta den, luta dig mot kanten, å kissa ner i slangen, å så har du slangen dragen till ett större glas eller hink som du kan tömma efter behov :D

Guld värt...

Mycket bra idé, men skaffa gärna en T-koppling så får du en anslutning att vomera i vid behov också.

Last edited:
kul med pisseslang.. gäller ju att de e nerförsbacke med slangen.. så inte allt stannar som en enda sörja i mitten :gnissla

heimdal skrev:
kul med pisseslang.. gäller ju att de e nerförsbacke med slangen.. så inte allt stannar som en enda sörja i mitten :gnissla
Man måste ju luta sig mot kanten och ligga på sidan.... strålen hjälper sen att kisset kommer fram till nedförs-lutet..

Men spela roll om man får lite kiss på sig, e ju ens egna kroppsvätska :tungan

...sen behöver man inte kasta bort kisset, utan t ex ta med det till en kompis, å ställa in i dennes kyl.. Eller frysen, å göra små kiss-isbitar -som du sen kan försöka lura i dina polare om dom vill ha whiskey on the rocks eller dylikt.

:D :fyllisar

IronMike skrev:
Man måste ju luta sig mot kanten och ligga på sidan.... strålen hjälper sen att kisset kommer fram till nedförs-lutet..

Men spela roll om man får lite kiss på sig, e ju ens egna kroppsvätska :tungan

...sen behöver man inte kasta bort kisset, utan t ex ta med det till en kompis, å ställa in i dennes kyl.. Eller frysen, å göra små kiss-isbitar -som du sen kan försöka lura i dina polare om dom vill ha whiskey on the rocks eller dylikt.

:D :fyllisar

fanv a sjukt :rofl

IronMike skrev:

Guld värt...

Är inte allt för ofta jag blir så jävla bakis :D
Men då man är så dålig.... har man ju redan vätskebrist.

wizlow skrev:
Man ska ju liksom inte slänga bort allt, utan t vara på så mkt som möjligt..

:tomten

Willmar skrev:
Är inte allt för ofta jag blir så jävla bakis :D
Men då man är så dålig.... har man ju redan vätskebrist.
Du menar att man ska låta bli att kissa då? ..att man inte ska kissa ut sin kroppsvätska hmmmm

*ptjaa*, brandslangen kanske man kan bygga någon slags vakum-pryl av, så det sugs upp från kissblåsan till magsäcken igen?

:rolleyes:

IronMike skrev:
Man ska ju liksom inte slänga bort allt, utan t vara på så mkt som möjligt..

:tomten

Du menar att man ska låta bli att kissa då? ..att man inte ska kissa ut sin kroppsvätska hmmmm

*ptjaa*, brandslangen kanske man kan bygga någon slags vakum-pryl av, så det sugs upp från kissblåsan till magsäcken igen?

:rolleyes:
Låter som du pratar i nattmössan :D eller så har du redan börjat nyårsfirandet :hihi

Willmar skrev:
Låter som du pratar i nattmössan :D eller så har du redan börjat nyårsfirandet :hihi
Jag började mitt firande dagen innan julafton.. Va nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig.

Nää, jag känner mig bara otroligt fyndig ikväll :3freak :hihi :) ...va ute å brassa i helvet i snön ikväll, fortfarande uppspelt kanske.

:brinnerup

Bikerbitch skrev:
Precis! Säljer sånt däriga kul varje dag (massa andra saker också, inte bara sexprylar) Du kanske ska ta och sälja brandslangsrunkisar till oss en vacker dag då ;)

Du säljer brandslangar? Och även sånt som inte är sexleksaker?

Jag får det inte att gå ihop!

Vad i hela friden ägnar du dig åt? :va

Sy på den stora tuttar, skicka den till BB-huset i 90 dagar så kan den få släppa en skiva och åka på bartenderturne sen...

När den gjort det i 3-4 veckor kan du kasta den.. För då vill ingen ha den sen!

Biturbo skrev:
Sy på den stora tuttar, skicka den till BB-huset i 90 dagar så kan den få släppa en skiva och åka på bartenderturne sen...

När den gjort det i 3-4 veckor kan du kasta den.. För då vill ingen ha den sen!
Då måste jag ju ner till förrådet å hämta upp symaskinen :3freak
Vette tusan vilka färger jag har kvar på trådarna..... duger det med svart :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!