Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wizlow skrev:fyll den med öl

Paradoxy skrev:Skicka den till mig på msn![]()

Tycker du ska ha den som detta:Willmar skrev:![]()
Många roliga förslag m,m
IronMike skrev:Tycker du ska ha den som detta:
"kiss-slang".. tänk dig, du ligger bakis i sängen å är kissnödig, men orkar inte resa dig upp. Då har du förberett morgonens kiss-slang i förväg, den ligger på nattuksbordet. Ta den, luta dig mot kanten, å kissa ner i slangen, å så har du slangen dragen till ett större glas eller hink som du kan tömma efter behov
Guld värt...
![]()
Man måste ju luta sig mot kanten och ligga på sidan.... strålen hjälper sen att kisset kommer fram till nedförs-lutet..heimdal skrev:kul med pisseslang.. gäller ju att de e nerförsbacke med slangen.. så inte allt stannar som en enda sörja i mitten![]()

IronMike skrev:Man måste ju luta sig mot kanten och ligga på sidan.... strålen hjälper sen att kisset kommer fram till nedförs-lutet..
Men spela roll om man får lite kiss på sig, e ju ens egna kroppsvätska
...sen behöver man inte kasta bort kisset, utan t ex ta med det till en kompis, å ställa in i dennes kyl.. Eller frysen, å göra små kiss-isbitar -som du sen kan försöka lura i dina polare om dom vill ha whiskey on the rocks eller dylikt.
![]()
![]()

Är inte allt för ofta jag blir så jävla bakisIronMike skrev:Tycker du ska ha den som detta:
"kiss-slang".. tänk dig, du ligger bakis i sängen å är kissnödig, men orkar inte resa dig upp. Då har du förberett morgonens kiss-slang i förväg, den ligger på nattuksbordet. Ta den, luta dig mot kanten, å kissa ner i slangen, å så har du slangen dragen till ett större glas eller hink som du kan tömma efter behov
Guld värt...
![]()
Man ska ju liksom inte slänga bort allt, utan t vara på så mkt som möjligt..wizlow skrev:fanv a sjukt![]()

Du menar att man ska låta bli att kissa då? ..att man inte ska kissa ut sin kroppsvätska hmmmmWillmar skrev:Är inte allt för ofta jag blir så jävla bakis![]()
Men då man är så dålig.... har man ju redan vätskebrist.
Låter som du pratar i nattmössanIronMike skrev:Man ska ju liksom inte slänga bort allt, utan t vara på så mkt som möjligt..
Du menar att man ska låta bli att kissa då? ..att man inte ska kissa ut sin kroppsvätska hmmmm
*ptjaa*, brandslangen kanske man kan bygga någon slags vakum-pryl av, så det sugs upp från kissblåsan till magsäcken igen?
![]()

Jag började mitt firande dagen innan julafton.. Va nykter imorse men nu börjar det ordna upp sig.Willmar skrev:Låter som du pratar i nattmössaneller så har du redan börjat nyårsfirandet
![]()

Bikerbitch skrev:Precis! Säljer sånt däriga kul varje dag (massa andra saker också, inte bara sexprylar) Du kanske ska ta och sälja brandslangsrunkisar till oss en vacker dag då![]()

Då måste jag ju ner till förrådet å hämta upp symaskinenBiturbo skrev:Sy på den stora tuttar, skicka den till BB-huset i 90 dagar så kan den få släppa en skiva och åka på bartenderturne sen...
När den gjort det i 3-4 veckor kan du kasta den.. För då vill ingen ha den sen!

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem