Vad kan du om sporthoj.com?

Jävla petigt med stavningen av Spökåkaren.

Ja, dom hade spejsat till det med nå jävla prickar ovanför U;et också? :va

Någon som har Ica Maxi tråden förresten? Sökt men hittar inte...

33% rätt förresten... fuckyouburnout på sporthoj.com!

Samma resultat som dig Peter. Exakt! (samma fel oxa)
Men jag vill klaga hos skaparna av testet pa feltoleransen for stavfel i svarsrutan... (normalt bukar VISS vingelman tillatas)
Har dar jag ar finns varken AAO (gissa vilka!) eller de tva prickarna over det tyska y:et dvs u med two pricks on it.

Annars kul! :tummenupp

Jävla petigt med stavningen av Spökåkaren.

Tror det är så att Vetgirig bara godkänner en stavning, fast jag vet inte, EmCom gjorde testet och jag och t4pp3r bara spammade fram lite förslag typ :tungan

alla rätt utan att fuska:gnissla

men prulle har ju ett antal till om man räknar A+B-kort..:)

Tycker frågan med Drysens kassörska var för enkel för man kan ju utesluta mig direkCt iom att inga tjejer dissar mig:rolleyes:

9/10 åkte på prulle! Men man är inte helt skadad förens men är MED i en sån tävling så jag känner mig säker :hihi

7/10... Gissade 6 på prulle missade ambulansen och ett f i namnet på den farliga svarta

"Hur många gånger har prulle kuggat på en uppkörning?"

Går det att kugga mer än en gång per uppkörning?, jag kräver rättelse :mattias
7/10 dock

Samma resultat som dig Peter. Exakt! (samma fel oxa)
Men jag vill klaga hos skaparna av testet pa feltoleransen for stavfel i svarsrutan... (normalt bukar VISS vingelman tillatas)
Har dar jag ar finns varken AAO (gissa vilka!) eller de tva prickarna over det tyska y:et dvs u med two pricks on it.

Annars kul! :tummenupp

Grejen är att det går inte att välja alternativa rättsvar, och i ock med de tycker jag det var bäst att skriva den helt korrekta stavningen.

Kul att ni gillade testet, kommer mer frågor imorgon!
(frågrona måste kollas av nån admin på sidan så man inte ska slänga upp vad som hellst) :huvet

alla rätt utan att fuska:gnissla

men prulle har ju ett antal till om man räknar A+B-kort..:)
Det var det jag frågade, "hur många uppkörningar har du gjort?"
han var asstessad å hade taskig motagning.
Får bli en edit på den frågan!

Går det att kugga mer än en gång per uppkörning?, jag kräver rättelse :mattias
7/10 dock
När jag tyckte på klarknappen till den frågan tänkte jag för mig själv "Hhm undrar på vilken sida i tråden nån kommer börja gnälla över det" :hihi nu fick jag svar :)

9 av 10 :tungan

Kuggade på "första tråd som skapades!
Det finns ingen sån fråga!? :o

Last edited:
Grejen är att det går inte att välja alternativa rättsvar, och i ock med de tycker jag det var bäst att skriva den helt korrekta stavningen.

(frågrona måste kollas av nån admin på sidan så man inte ska slänga upp vad som hellst) :huvet

När jag tyckte på klarknappen till den frågan tänkte jag för mig själv "Hhm undrar på vilken sida i tråden nån kommer börja gnälla över det" :hihi nu fick jag svar :)

:3freak Näh

Såg det nu när jag kollade upp det

Vilken var SHs största tråd (flest inlägg) genom tiderna?

:dummer

Sen är det väl ändå jag som har huvudrollen i slangskolanfilmerna. Det är nån skäggig individ som är sidekick, men jag minns inte vad han heter.

Ja du ringde när :tuttar distrahera mig vad begär du?:hihi

Joda jag forstar... bra jobbat! Men du ser ju sjalv: Du stavar helst med tva l (hellst) vilket ar fel, och slulle det varit med i ett svar sa ar man ute...
Jag t.ex VET hur man stavar till Furstenhoff, men jag har no pricks here ya see ;)

Ska det vara riktigt svårt, får man väl ta frågor om saker från BC. Det fanns en hel del roligt 02-03 som försvann i "the big bit bucket" (mycket snusk och ocensurerat :tummenupp )

Jag t.ex VET hur man stavar till Furstenhoff, men jag har no pricks here ya see ;)
Jag hade ett f för lite på den. :mad:

Sedan missade jag på Prulles uppkörningar också. Men den frågan var väl felformulerad? För man kan väl inte missa mer än en gång på en uppkörning?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...