Vad kan driva dig till fullständigt nervsammanbrott?

Jobbet, med tillhörande puckon & ekonomiska bekymmer.
Bara 42 år kvar till pension... :gnissla

Politiker och myndigheter får mig också att gå i taket.
Hur skulle det vara med ett litet inbördeskrig & en liten revolution? :va

Att när man har riktigt bråttom och stressat skyndar sig som en sprinter jagad av lejon för att få ihop allting innan man ska iväg nånstans så har telefonen alltid en tendens att antingen ringa, ta emot sms, pipa från nån konversation på facebook eller whatsapp :4skrika:4skrika:4skrika:4skrika

Folk som säger "jag ringer upp dig strax igen" när dom svarar i telefon och sen hör man inte ett pip från dom den veckan...

Politiker och myndigheter får mig också att gå i taket.
Hur skulle det vara med ett litet inbördeskrig & en liten revolution? :va

Jag e med! Vi kan frigöra din lilla kobbe o laga den till ett skatteparadis!
musti2.jpg
Ja pangade med en sån här i armén, så jag kan se om jag kommer över en musti att montera på talibantaxin! Funkar det i Libyen så lär de väl oxå funka på Åland i mindre skala...:kulspruta
primera-pagina-oleo-lienzo-110-x-150-cms-2008-red-copy.jpg

Kvinnor.. kvinnor som tränger sig före mig in i dörrar till köpcentra/affärer för att sen tvärnita mitt i gången.

Verkar som kvinnor har tokbråttom in i affärer för att sen inse "vad fan gör jag här, vart är jag??"

:mad:

Kvinnor.. kvinnor som tränger sig före mig in i dörrar till köpcentra/affärer för att sen tvärnita mitt i gången.

Verkar som kvinnor har tokbråttom in i affärer för att sen inse "vad fan gör jag här, vart är jag??"

...och folk som skriver/säger vart när dom menar var är ett helt eget kapitel i boken om folk som driver mig till vansinne. :gnissla

...och folk som skriver/säger vart när dom menar var är ett helt eget kapitel i boken om folk som driver mig till vansinne. :gnissla

Språkrådet med anhängare gör mig också fullständigt vansinnig!
http://sv.wiktionary.org/wiki/vart

[h=2]Svenska[/h] [h=3]Adverb[/h] vart

1. (interrogativt) mot eller till vilken plats Vart är vi på väg?Synonymer: varthän, vars (norrländska)
  2. (talspråk, dialektalt) var, på vilken plats Vart bor du?Synonymer: vars (norrländska)Användning: Språkrådet konstaterar att många i talspråket inte gör någon skillnad mellan användning av var och vart. I skrift anser dock Språkrådet att skillnaden bör upprätthållas.[SUP][1][/SUP]

Sälja bil på blocket... Fyfaaaan vilka jävla muppar som ringer, mailar och sms'ar...

De har vanan inne från typ HM-reor. Det är för fan värre än en rugbymatch. Kan en kvinna köpa nåt åtråvärt(=tillverkat i tyg eller skinn och bärs på kroppen eller hänger i ett fönster) till halva priset så kan hon bokstavligt talat kliva över lik. Själv kan jag betala dubbelt från ordinarie pris bara jag slipper stå en sekund i kö. Köer är förövrigt något som kan ge mig fullständigt nervsammanbrott.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla